掃呢頁CODE去手機

2016年9月24日 星期六

【又關王宗堯事】迫拍口交戲? 莊端兒唔明諸葛點解唔保護女藝人 __,諸葛,王宗堯,莊端兒,宗堯,諸葛紫岐,

【短片】【又關王宗堯事】迫拍口交戲?莊端兒唔明諸葛點解唔保護女藝人2016-09-2411:10:00HKT人生如戲…有時真係好睇過煲劇…好似Steven個舊愛—莊端兒咁!日前忽然開記招,交代同Steven「被分手」一事,又爆出同(前)經理人諸葛紫岐擘面,單方面解約,「有人想我做一啲超越咗我底線嘅」(新聞連結:http://bit.ly/2csgCjd)。有傳媒指原來係莊端兒嘅前經理人公司星韜國際 ...


【短片】【又關王宗堯事】迫拍口交戲? 莊端兒唔明諸葛點解唔保護女藝人

2016-09-24 11:10:00 HKT



人生如戲…有時真係好睇過煲劇…好似Steven個舊愛—莊端兒咁!日前忽然開記招,交代同Steven「被分手」一事,又爆出同(前)經理人諸葛紫岐擘面,單方面解約,「有人想我做一啲超越咗我底線嘅」(新聞連結: http://bit.ly/2csgCjd)。

有傳媒指原來係莊端兒嘅前經理人公司星韜國際娛樂文化(諸葛紫岐做老闆)想佢接拍由王宗堯執導嘅《作家的謊言》,由於戲中有做愛同口交場面,莊端兒認為電影內容尺度已經超越自己嘅宗教底線而拒拍(新聞連結:http://bit.ly/2dorPOH)。《蘋果》就呢件事搵咗王宗堯回應:「我仲以為件事完咗,估唔咁大件事,仲要係關我事。」

莊端兒早前聲稱公司要佢做啲「超越底線」嘅事,今日《蘋果》問埋莊端兒,佢直認係唔肯拍口交戲,講明經理人諸葛紫岐一早知佢係基督徒,亦知莊端兒唔接受演口交嘅戲份。

問到莊端兒呢個係唔係佢同諸葛紫岐解約嘅最大理由,佢就話:「呢個唔係,呢個係其中一樣,當初我睇到個劇本係有性愛同口交場面,咁我真係推咗(辭演),跟住佢要我再俾原因佢,我對佢講其實我係一個對宗教有信仰嘅人,我唔想拍,就係咁,我唔明白一個經理人,點解一位女藝人唔會保護另一位女藝人,佢再出信要你解釋點解你因為一個宗教而唔拍性愛同口交嘅場面,呢個係其中一件事。」


鍾意就快D Share啦!