掃呢頁CODE去手機

2016年9月3日 星期六

陳偉琪晒南北半球贏男子沙排:零難度 __,陳偉琪,

係咪專登㗎?啲人都留意第二度,仲點睇到個排球先?擁有34E身材的無綫藝人陳偉琪,約全男班去打沙灘排球,這班男同伴可謂艷福不淺,原來陳偉琪中學時曾擔任籃球隊隊長,喜歡玩很多運動,所以,打沙排對她來說是「零難度」,絕對有板有眼!今次全男班沙排,原來是司徒瑞祈(阿水)介紹認識的,大家都玩得好開心。問與男仔打波會否蝕底時,她謂:「唔會,仲贏埋,佢哋讚我打得好過阿水!平時自己都有睇波偷師。(打扮咁性感有冇人 ...


係咪專登㗎?啲人都留意第二度,仲點睇到個排球先?

擁有34E身材的無綫藝人陳偉琪,約全男班去打沙灘排球,這班男同伴可謂艷福不淺,原來陳偉琪中學時曾擔任籃球隊隊長,喜歡玩很多運動,所以,打沙排對她來說是「零難度」,絕對有板有眼!

今次全男班沙排,原來是司徒瑞祈(阿水)介紹認識的,大家都玩得好開心。問與男仔打波會否蝕底時,她謂:「唔會,仲贏埋,佢哋讚我打得好過阿水!平時自己都有睇波偷師。(打扮咁性感有冇人望?)打沙排梗有人望,試過畀人認到好開心。」而陳偉琪於Instagram上載一張胸壓「城寨阿叔」何啟南的照片,相中她身穿低胸衫,露出深深的事業線,相當搶Fo。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!