掃呢頁CODE去手機

2016年9月22日 星期四

【有人爆缸】田蕊妮拎磚頭喪扑何啟南 __,田蕊妮,

拍戲啫!唔使咁緊張!藝人鄭嘉穎、田蕊妮和何啟南日前在八鄉拍攝無綫新劇《迷》的追逐場面,劇情講述田蕊妮被何啟南挾持,最後獲持槍的鄭嘉穎勇救。與何啟南對峙時,田蕊妮更用假磚勁扑對方,何啟南被扑足三次,連磚都爆開,認真陰功!受訪時,田蕊妮指磚頭用發泡膠造,所以扑中都不會太痛。不過,她指之前拍松節水罐打何啟南的場面,事後有工作人員表示「有人爆缸」,搞到何啟南立刻摸摸後尾枕,阿田說:「但佢冇流血,係我隻手指 ...




其他影片:>>






拍戲啫!唔使咁緊張!

藝人鄭嘉穎、田蕊妮和何啟南日前在八鄉拍攝無綫新劇《迷》的追逐場面,劇情講述田蕊妮被何啟南挾持,最後獲持槍的鄭嘉穎勇救。與何啟南對峙時,田蕊妮更用假磚勁扑對方,何啟南被扑足三次,連磚都爆開,認真陰功!

受訪時,田蕊妮指磚頭用發泡膠造,所以扑中都不會太痛。不過,她指之前拍松節水罐打何啟南的場面,事後有工作人員表示「有人爆缸」,搞到何啟南立刻摸摸後尾枕,阿田說:「但佢冇流血,係我隻手指見紅,原來𠝹嗰吓係唔覺痛,之後都去縫咗兩針。」何啟南就指被扑有少少痛:「好彩今日個角色會死。」劇中似乎有「鐵頭功」的他,笑謂希望可以像《城寨英雄》的歐瑞偉般「打」出回響:「似佢有鐵布衫幾好。」

田蕊妮話請嘉穎食飯但仲未兌現

談到有指《迷》是鄭嘉穎最後一套為無綫拍攝的劇集,嘉穎指一切言之尚早:「暫時係最後一套啫,Never say never。」又笑指拍檔田蕊妮欠他好多餐飯:「四年前幫佢接受咗個採訪,佢就話請我食飯報答我,仲話佢老公(杜汶澤)煮嘢好犀利,聽到我流晒口水,但佢仲未請。」談到拍攝進入尾聲,問完成後會否放長假陪家人旅行,他就指媽媽不宜舟車勞頓:「都要坐低諗吓之後點發展,要計劃吓。(同女友陳凱琳去旅行?)去完我再話畀你哋知!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!