掃呢頁CODE去手機

2016年9月22日 星期四

秘嫁富貴住樂活道 西瓜刨 DJ蘭茜死忍老公黐富婆 [壹週刊 - 1385] __,蘭茜,西瓜刨,M1,

後掛住張太名分的蘭茜,似有名無實,生活隻影形單。不過箍了牙,做咗少少奶的她,確實比以前靚咗。探熱針秘嫁富貴住樂活道 西瓜刨DJ蘭茜死忍老公黐富婆九十年代同填詞人黃偉文拍住上,以一棚哨牙為標記的商台DJ蘭茜(原名簡詠嫻),06年淡出後絕跡娛圈,行蹤神秘。據悉她已低調出嫁,更由屋邨搬到跑馬地豪宅。嫁得富貴,但婚姻關係並不如意,甚至有指老公JohnnyCheung與一名富婆出雙入對。不過,面對婚姻有風浪 ...




掛住張太名分的蘭茜,似有名無實,生活隻影形單。不過箍了牙,做咗少少奶的她,確實比以前靚咗。

探熱針

秘嫁富貴住樂活道 西瓜刨 DJ蘭茜死忍老公黐富婆

九十年代同填詞人黃偉文拍住上,以一棚哨牙為標記的商台 DJ蘭茜(原名簡詠嫻), 06年淡出後絕跡娛圈,行蹤神秘。據悉她已低調出嫁,更由屋邨搬到跑馬地豪宅。

嫁得富貴,但婚姻關係並不如意,甚至有指老公 Johnny Cheung與一名富婆出雙入對。不過,面對婚姻有風浪嘅蘭茜卻死守崗位,希望老公有日回頭。

哨牙不見了

○六年,蘭茜由廣播界轉職公關,但做唔夠一年,便辭工重返校園。

「蘭茜當年轉行都好突然,冇做 PR之後就去咗讀書,○六年喺港大讀咗個人類學碩士學位,又讀過珠寶鑑定,除咗楊寶玲同黃偉文,其他舊同事都好少同佢有聯絡,真係冇乜人知佢近況,好低調。」知情者說。

秘婚後,蘭茜由屋邨搬上樂活道,住老牌豪宅,但老公近年甚少出現。



蘭茜於 90年代入行,當時她身兼 DJ、演員,不怕做醜角的她,一棚哨牙是其標記。

有指蘭茜老公 Johnny Cheung與一名富婆過從甚密,一齊搞生意。

日前在豪宅離開去跑馬地的蘭茜,白恤衫襯杏色褲,打扮斯文的她戴住副大眼鏡,一棚哨牙已不復見,反而多了幾分書卷味。

在咖啡店會合父母一齊飲下午茶後,蘭茜便與兩老分道揚鑣,一個人由跑馬地慢慢行返去位於樂活道、只有三層高的老牌豪宅屋企。

陪父母歎完 tea,便各走各路,蘭茜更由跑馬地步行回樂活道屋企,好健康。

雖然婚姻生活不如意,但蘭茜陪父母歎咖啡時,不會愁眉深鎖,反而雞啄唔斷陪兩老吹水,很孝順。

唔講唔知,原名簡詠嫻的蘭茜現任香港國際書畫家協會委員,愛畫水墨畫。

平日孤單一人沒事幹,蘭茜愛去荷里活道老牌古董店 Honeychurch Antiques打躉,與友人吹水吹足一個下午。

搵完朋友吹水睇古董,沒事做的蘭茜會直接回家。

老公搭上人妻

有指 Johnny與富婆出雙入對,很少返樂活道大宅陪老婆蘭茜。

據了解,蘭茜淡出娛圈後不久,便與圈外富貴男友 Johnny Cheung結婚做少奶奶,平日生活以到古董店尋寶畫水墨畫外,又升呢攞埋香港大學人類學碩士學位。不過闊太唔易做,雖已為人妻,但蘭茜不時都打單泡。

「 Johnny都喺商台做過,屋企都有啲錢,佢哋識咗好多年,結咗婚之後,蘭茜就搬咗去樂活道。雖然成個富貴晒,但婚後幾年, Johnny就同咗個近四十歲富婆行得好密,仲一齊做生意,呢段關係好折磨,不過蘭茜冇放手,就算老公好多時唔返屋企,佢都忍住唔出聲。一來佢老公冇話要離婚,二來同老公一齊近廿年唔捨得,希望可以等到佢哋斷纜。」知情者說。

楊寶玲遊埠鐵腳

去年底,楊寶玲在美國低調第三度出嫁,蘭茜是唯一圈中送嫁姊妹。

有老公等於冇老公的蘭茜,生活不缺物質享受,多年來,她不時孖住老友楊寶玲出埠散心。「 Pauline(楊寶玲)同前夫(第二任老公 Nelson Wong)喺美國住,成日都話悶要出埠玩,咁蘭茜唔使陪老公又冇做嘢,有嘅係時間,所以佢係 Pauline嘅鐵腳。」

除了陪玩,蘭茜亦不停搵嘢學,包括學水墨畫消磨時間。

「佢而家係香港書畫學會及香港婦女文化藝術協會執委,佢啲畫好有水準,亦參加過畫展,除咗畫,佢對古董都有啲研究;有時又會幫啲慈善晚宴做司儀,生活都好阿太!」知情者說。

見記者搵路走

上星期三,中秋節前一日,蘭茜陪媽咪行街市買餸,見到記者,猶如見鬼一樣。

對於婚姻狀況,蘭茜左閃右避,只一味答:「中秋節快樂!」之後更亂衝亂撞,搵路走!

陪媽咪買餸做節,蘭茜全程負責俾埋錢,出錢又出力。

當記者上前問蘭茜近況時,她反應很大,好似見鬼咁左閃右避,對所有提問只以「中秋節快樂」作回應。

其實 99年蘭茜已開始轉型,唔想再做醜角。

怕曬的蘭茜,每次出門都會帶遮擋太陽。

刨西瓜最經典

蘭茜擅辭令,加上一棚「哨牙」又唔介意醜化自己, 99年被曾志偉睇中,邀請她做第四輯《驚天動地獎門人》其中一位「獎老」,「獎門人」更經常俾位蘭茜在節目中玩「刨西瓜」,盡展所長,令觀眾留下深刻印象,入晒屋!

06年, TVB安排蘭茜與李璨琛、林曉峰等合作主持遊戲節目《遊戲天王》,可惜收視及口碑均欠理想。

99年《驚天動地獎門人》

蘭茜當年棚哨牙,常在節目一展所長。

楊寶玲一手改造

淡出幕前後,低調的蘭茜仍有聯絡的圈中人有限數,往來最密是當年一起在新城主持《三個女人三個八》的舊拍檔楊寶玲。 15年,楊寶玲翻撻初戀男友三度出嫁,於美國舉行婚禮,蘭茜亦有份送嫁。事實上,蘭茜當年改 look,也是楊寶玲一手教路。

當年同楊寶玲在電台拍住做節目成為好友。

戴上珍珠耳環及一身貴氣打扮,各方面都升了呢的蘭茜,令人眼前一亮。

淡出娛圈後,蘭茜很少接觸圈內人,只是偶爾會為慈善的私人晚宴做主持,為善最樂。

打破聲演界限

蘭茜在城大讀二年級時加入商台兼職做 DJ,與當時的軟硬天師主持《妖獸都市 Gala Gala Happy》,取名蘭茜夫人,也曾與黃偉文( Wyman)拍檔,是九十年代的當紅 DJ。

94至 95年間,蘭茜孭飛的《蘭茜夫人劇場》廣播劇,廣邀歌手演員擔任男女主角,突破電台廣播劇只有聲演的限制,將大結局以舞台劇及音樂會方式搬上舞台,開創先河。

90年代末,蘭茜跳槽新城 997後,開始轉型做才女,更加箍埋牙大變身,其時她主持的《三個女人三個八》、《投資學堂》及《一個靚墟》,均為聽眾熱捧。

01年新城大改革,蘭茜被調往財經台主持遊戲節目,到離新城後,便逐漸絕跡娛圈。

當年入商台做 DJ,就跟拍檔 Wyman火速彈起,之後被新城高薪挖過檔。

撰文、攝影、攝錄:娛樂組


鍾意就快D Share啦!