掃呢頁CODE去手機

2016年9月22日 星期四

【買車獎勵自己】李佳芯載父母歎泰國菜 __,李佳芯,

李佳芯升呢做主角,佢即刻買咗部約16萬嘅新車獎勵自己。無綫小花李佳芯靠「姣」上位,成功攀上女主角位置,住柴灣公屋、出名慳家的她,購入價值約16萬港元的紅色新車獎勵自己。李佳芯出席活動後,便駕新車接載父母到西貢食飯,一家三口歎泰國菜。孝順的李佳芯細心為媽咪開車門,談及男友沒有同行,她甜笑說:「冇佢份呀!我哋都未去到見家長嘅地步。」食飽飽後,她將座駕交由爸爸駕駛,一家人齊齊離開。 ...




其他影片:>>






李佳芯升呢做主角,佢即刻買咗部約16萬嘅新車獎勵自己。

無綫小花李佳芯靠「姣」上位,成功攀上女主角位置,住柴灣公屋、出名慳家的她,購入價值約16萬港元的紅色新車獎勵自己。

李佳芯出席活動後,便駕新車接載父母到西貢食飯,一家三口歎泰國菜。孝順的李佳芯細心為媽咪開車門,談及男友沒有同行,她甜笑說:「冇佢份呀!我哋都未去到見家長嘅地步。」食飽飽後,她將座駕交由爸爸駕駛,一家人齊齊離開。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!