網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年9月24日 星期六

王宗堯寸莊端兒炒新聞:我哋見都未見過 __,王宗堯,莊端兒,宗堯,

王宗堯話件事過咗好耐,唔知點解莊端兒要重提舊事。模特兒莊端兒日前開記者會聲稱要與經理人公司星韜解約,當中更提到被迫要做「超越底線」的事情。現時有指星韜想莊端兒接拍由王宗堯執導的新戲《西謊極樂之作家的謊言》,因戲中有大膽場面包括口交等,有指莊端兒拒絕接拍而成為解約導火線之一。王宗堯接受《東網》電話訪問,他說:「我哋同莊端兒經理人一直溝通得好清楚,我哋部戲絕對係以演員行先,所有性愛場面唔會露點,亦都唔 ...




其他影片:>>






王宗堯話件事過咗好耐,唔知點解莊端兒要重提舊事。

模特兒莊端兒日前開記者會聲稱要與經理人公司星韜解約,當中更提到被迫要做「超越底線」的事情。現時有指星韜想莊端兒接拍由王宗堯執導的新戲《西謊極樂之作家的謊言》,因戲中有大膽場面包括口交等,有指莊端兒拒絕接拍而成為解約導火線之一。

王宗堯接受《東網》電話訪問,他說:「我哋同莊端兒經理人一直溝通得好清楚,我哋部戲絕對係以演員行先,所有性愛場面唔會露點,亦都唔係三級片,唔會有裸露部分。我哋都搵咗好多人Casting,都好精挑細選,希望大家可以嚟試咗戲先,之後再討論其他部分。我哋見都未見過,佢好難由故事大綱或一兩場嘅戲,嚟畀佢斷定到部戲講乜!」

王宗堯續說:「首先佢(莊端兒)連Casting嘅時間都冇畀我哋,我哋好難話會去搵佢做,佢唔係一啲我哋不可或缺嘅演員,唔係話好有成績或者演技好好、被肯定,佢只不過係我哋其中一個想Casting嘅人。我哋心目中已有心儀嘅人選,佢唔係我哋頭三個可以考慮嘅人選!所以我唔白點解佢攞呢啲嘢出嚟炒新聞或者攞出嚟講!當初(同莊公司)溝通完,話佢唔肯唔適合,我哋都好尊重佢,都冇再跟進,所以唔明隔咗咁耐,點解再重提呢件事!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!