掃呢頁CODE去手機

2016年9月6日 星期二

Kim Kardashian:真人版人魚?Khloe姊妹花晒半裸人魚照 __,Kim,Kim Kardashian,

Kim一家都愛人魚Look,Kourtney仲係噴血人魚!美國真人騷女星KimKardashian幾姊妹於當地人氣愈來愈勁,不少真人騷星爭相學上位之道,不過人地幾姊妹一條心,相信想學都難!Kim早年以一身人魚公主look打扮出席活動成焦點,家姐Kourtney與妹妹Khloe近日就於社交網站上載二人亦曾扮美人魚的舊照,兩女仲係半裸上陣,將傳統卡通中的美人魚變得火辣辣!Kourtney晒盡豐滿上圍仲 ...


Kim一家都愛人魚Look,Kourtney仲係噴血人魚!

美國真人騷女星Kim Kardashian幾姊妹於當地人氣愈來愈勁,不少真人騷星爭相學上位之道,不過人地幾姊妹一條心,相信想學都難!Kim早年以一身人魚公主look打扮出席活動成焦點,家姐Kourtney與妹妹Khloe近日就於社交網站上載二人亦曾扮美人魚的舊照,兩女仲係半裸上陣,將傳統卡通中的美人魚變得火辣辣!Kourtney晒盡豐滿上圍仲險露點,當然唔適合小朋友觀看,但就獲得大批粉絲Like爆!

此外,她與Kim早前其實亦曾將愛女Penelope及露芙(North West)打扮成小人魚,仲搵美女扮人魚出水陪愛女玩,似乎一家都好中意美人魚,未知遲下會否撐「美人魚」真人版電影?不過電影由曾公開批評Kim愛露肉的影星嘉兒莫蕊茲(Chloe Moretz)主演,可能Kim寧願自己拍一套俾愛女睇好過!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!