掃呢頁CODE去手機

2016年10月1日 星期六

快餐店天價米線 盛惠$3200 __,

有快餐店推出天價食物,一碗米線索價3200港元。(fb「香港地」圖片)你光顧過最高檔的快餐店,買過最貴的食物索價多少?$100?$500?近日facebook專頁「香港地」上載一張圖片,表示某快餐店的餐牌標示天價食物,圖片所見,餐廳牆上的餐牌有兩款相似的食物,但標價卻有天淵之別,「豬大腸雞鎚炸醬豆卜米線」售$33,而沒有豬大腸的「雞鎚炸醬豆卜米線」卻索價$3200,相差近100倍。有網民看過圖片取 ...


有快餐店推出天價食物,一碗米線索價3200港元。(fb「香港地」圖片)

你光顧過最高檔的快餐店,買過最貴的食物索價多少?$100?$500?近日facebook專頁「香港地」上載一張圖片,表示某快餐店的餐牌標示天價食物,圖片所見,餐廳牆上的餐牌有兩款相似的食物,但標價卻有天淵之別,「豬大腸雞鎚炸醬豆卜米線」售$33,而沒有豬大腸的「雞鎚炸醬豆卜米線」卻索價$3200,相差近100倍。

有網民看過圖片取笑該餐廳,「有酒店一個漢堡都要3000港元,米線3200港元差唔多」、「機場有舖頭賣300港元包天津甘栗啦,3200港元煮埋畀你喎」、「講緊韓圜定越南盾?」、「以後食個午餐都要開支票」,也有網民質疑為何少餸的款式反而價格更貴,「有豬大腸就三十三蚊,冇豬大腸就三千二百蚊」、「加埋豬大腸之後,成個價錢就平民好多!咁即係歧視豬大腸啫?」

網民有話說

Ren Cheung:有酒店一個漢堡都要$3000,米線$3200差唔多,頂肚啲

江世豪:講緊韓圜定越南盾?

Nana Jackie:機場有舖頭賣$300包天津甘栗啦,$3200煮埋畀你喎,唔叫真係敗家呀!

Alvin Lam:有豬大腸就三十三蚊,冇豬大腸就三千二百蚊

Nero Law:重點係,加埋豬大腸之後,成個價錢就平民好多!咁即係歧視豬大腸啫?

Vanoss Chan:以後食個午餐都要開支票

※緊貼網民熱話,掌握最熱話題,請關注網民熱話fb:

http://on.fb.me/1L3m1ro


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!