掃呢頁CODE去手機

2016年10月1日 星期六

【整咗成個月】楊卓娜為楊怡親製擺設 __,楊卓娜,楊怡,

呢個家姐認真唔話得!楊怡與羅仲謙明日於酒店擺喜酒,身為楊怡家姐的楊卓娜,下午約五時亦現身酒店,更手持不少婚禮擺設,擺設當中有一對新人的婚照,她說:「呢啲係布置會場嘅擺設,係我自己親手整,都準備咗成個月。」她更透露胞妹楊怡心情緊張,姊妹團亦將陸續到達酒店,商討明天接新娘時的遊戲細節。而楊怡的經理人亦與著名的大妗姐到場,預備今晚為楊怡上頭。 ...


呢個家姐認真唔話得!

楊怡與羅仲謙明日於酒店擺喜酒,身為楊怡家姐的楊卓娜,下午約五時亦現身酒店,更手持不少婚禮擺設,擺設當中有一對新人的婚照,她說:「呢啲係布置會場嘅擺設,係我自己親手整,都準備咗成個月。」她更透露胞妹楊怡心情緊張,姊妹團亦將陸續到達酒店,商討明天接新娘時的遊戲細節。而楊怡的經理人亦與著名的大妗姐到場,預備今晚為楊怡上頭。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!