掃呢頁CODE去手機

2016年10月1日 星期六

張名雅結婚:【利是風波】陳庭欣爆張名雅知邊個放料 __,庭欣,張名雅,陳庭欣,

陳庭欣(右)透露今朝收到張名雅消息,知道邊個係爆料者!藝人陳庭欣(Toby)出席台灣美食節活動,談及好友張名雅被爆結婚「開門利是」只有HK$3,800,問到是否有與名雅一起捉內鬼,Toby表示早前已就事件作出回應,並指大家已沒有再討論不是事實的話題。不過她坦言今早收到「上頭」(張名雅)最新指令:「已經知邊個係內鬼,跟住Carat(張名雅)講咗句有緣再聚就刪咗個群組,咁就冇再討論,因為佢覺得結婚本應 ...




其他影片:>>






陳庭欣(右)透露今朝收到張名雅消息,知道邊個係爆料者!

藝人陳庭欣(Toby)出席台灣美食節活動,談及好友張名雅被爆結婚「開門利是」只有HK$3,800,問到是否有與名雅一起捉內鬼,Toby表示早前已就事件作出回應,並指大家已沒有再討論不是事實的話題。不過她坦言今早收到「上頭」(張名雅)最新指令:「已經知邊個係內鬼,跟住Carat(張名雅)講咗句有緣再聚就刪咗個群組,咁就冇再討論,因為佢覺得結婚本應係開心事。(你有冇私下問佢?)冇喎,佢唔喺香港,等佢返嚟先啦,好似好八咁。」

爆料者唔係有心

問到是否需要問一下內鬼誰屬提防身邊人?Toby謂:「唔使防,我又未結婚住。(自己有冇估吓?)我知道一定唔係自己,其他嘅人就唔去猜測啦,同埋就算真係有嗰個人講,佢都唔係有心,同埋佢講嘅又唔係事實嘅全部。(有冇覺得畀人話自己爆響口好唔抵?)佢哋成日都咁講我,不過我重申一次,當日有段片證實我絕對冇講過。」

未試過被出賣

問到日後會否小心結交朋友?她表示:「今次件事當娛樂事件咁睇,我唔會特別擔心有人講自己壞話。(有冇試過畀朋友出賣?)到現時為止都冇。」談到好友已結婚,她表示自己還未有好消息要公布:「過咗3字頭先啦,我仲有一年。(一年後計劃?)到時就考慮吓計劃。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!