掃呢頁CODE去手機

2016年10月23日 星期日

【同老公匿廁所齊齊驗】35歲Ella貼驗孕棒:我 懷 孕 了! __,Ella,官恩娜,

35歲嘅台灣組合S.H.E成員陳嘉樺(Ella)同馬來西亞籍老公賴斯翔結婚四年,曾多次透露「很想生小孩」,可惜因為太忙,一直冇時間專心造人。近日傳出Ella終於「中獎」,成功懷孕,之前應邀做烈酒代言最後都推咗,但日前傳媒向之其證喜訊時,Ella只係話回應:「時間到了就會生。」未有正面。直到今晚,晚上9點幾,Ella突然fb貼圖,承認真的要做媽媽了!恭喜Ella!Ella貼了同老公見到驗孕棒顯示係「 ...




其他影片:>>






35歲嘅台灣組合S.H.E成員陳嘉樺(Ella)同馬來西亞籍老公賴斯翔結婚四年,曾多次透露「很想生小孩」,可惜因為太忙,一直冇時間專心造人。近日傳出Ella終於「中獎」,成功懷孕,之前應邀做烈酒代言最後都推咗,但日前傳媒向之其證喜訊時,Ella只係話回應:「時間到了就會生。」未有正面。直到今晚,晚上9點幾,Ella突然fb貼圖,承認真的要做媽媽了!恭喜Ella!Ella貼了同老公見到驗孕棒顯示係「有咗」嘅標誌,興奮若狂嘅樣,仲送埋驗孕棒兩支嘅相,一張圖講晒,恭喜!睇番啲相,今次驗孕行動係喺洗手間進行,Ella同老公一test,即test即影,仲有專人揸機添!Ella寫道:「以我這個藏不住的個性,這件事真的把我給憋慘了!!!時間到了就會跟大家分享,真的是因為希望一切都穩定才跟大家分享,而現在是時候了!

我要大聲的告訴大家:









知道的當下真的是『驚嚇』大過於『驚喜』,因為一切來的太突然,呆坐在沙發好一陣子才清醒過來,謝謝大家一直以來的祝福,我們要變成一家四口了!!(爸爸、媽媽、布丁和寶寶)我好開心好開心好開心!」老公就喺微博出po,寫道:「是的!終於可以說了!終於輪到我們了!我們要當爸媽了!這種喜悅開心照片裡說明一切!結婚四年半,我們都很期待寶寶的到來!是的!我好興奮!非常興奮!極度興奮!我要當爸爸了!陳嘉樺要當媽了!布丁要當姐姐了!」好姊妹Selina亦有於fb share Ella個po,有嘢宣佈 :「我要哭了!我也要告訴大家!











!」聽日Ella將與S.H.E出席健身室代言,三個到時會唔會變咗喊包豬㗎?

Ella:好緊張!  老公:好興奮!  (係設計對白嚟嘅) 準備驗喇。為免尷尬,所以冇show到隻杯。
靜候結果。Ella真係好緊張,好驚個心會跳出嚟。 開估喇… 中咗!
唔使形容 御用攝影師! 賴斯翔微博
Ella fb 布丁要當姐姐了!

來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!