掃呢頁CODE去手機

2016年10月23日 星期日

【最期待畫面】蕭正楠當眾錫錫翠如BB __,翠如,蕭正楠,正楠,黃翠如,

最期待畫面出現喇!藝人黃宗澤(Bosco)、蕭正楠(Edwin)、黃翠如、劉佩玥、龔嘉欣、鄧佩儀及糖妹等到將軍澳宣傳新劇《幕後玩家》,今日是翠如35歲生日,大會特別為她炮製驚喜!眾人玩遊戲重現不同情景,分兩組隔開板鬥擺激情、溫馨及轉圈甫士,玩到最後,Bosco要跟翠如表現激情甫士,起初Bosco尷尬說:「我做嘢咋!」希望翠如男友Edwin不要嬲,但隨即Bosco作狀向翠如飛擒大咬,笑爆全場!並一直 ...


最期待畫面出現喇!

藝人黃宗澤(Bosco)、蕭正楠(Edwin)、黃翠如、劉佩玥、龔嘉欣、鄧佩儀及糖妹等到將軍澳宣傳新劇《幕後玩家》,今日是翠如35歲生日,大會特別為她炮製驚喜!眾人玩遊戲重現不同情景,分兩組隔開板鬥擺激情、溫馨及轉圈甫士,玩到最後,Bosco要跟翠如表現激情甫士,起初Bosco尷尬說:「我做嘢咋!」希望翠如男友Edwin不要嬲,但隨即Bosco作狀向翠如飛擒大咬,笑爆全場!並一直拖時間等大會送上鮮花及蛋糕,翠如跟Edwin合照時,現場起哄大叫「咀佢」、「結婚」!惟最後Edwin只肯輕吻翠如玉手,而大合照時眾星齊向壽星女嘟嘴賀壽,搞鬼的Bosco將Edwin推向翠如,成功完成Edwin咀翠如臉的場面,現場即閃光燈不停,得逞的Bosco豎起指公一臉得戚!

唔會草率求婚

事後翠如直言大會為她慶生很sweet:「拍緊嗰陣,劇組都互相幫好多人慶祝,Edwin生日嗰日仲係拍白事戲,喺停屍間慶祝添!」Edwin表示今晚要拍劇,翠如則漏夜返泰國開工,希望有機會短敍送禮物,問會送甚麼禮物?Edwin說:「畀你估到就唔係食神可能送曹永廉個男配角獎畀佢!哈!」問翠如會否心急結婚?她說:「不嬲冇心急任何嘢,隨緣生活,自在就好。」問Edwin何時求婚?他說:「劇中結過,儲好多經驗同默契,要儲多陣,佢都要拍戲到出年年中,人生大事我要多啲時間,唔想草率。」

否認離地

講到網友指《幕》劇宣傳片離地,Edwin說:「幾好,吸引到話題,但角色同宣傳片唔一樣架!我哋班公關一樣人鬧到隻狗咁!」翠如亦說:「我哋係不離地嘅公關。」

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!