掃呢頁CODE去手機

2016年10月23日 星期日

【網民hot talk】生命滿希望!昔日淋雨踢波 今變健身勁科? __,

網上流傳被一張廣告中四眼仔的近照,有人爆料指他長大後如今是一名健身教練,身材極為健碩。(《畢打街日報》fb截圖)有自稱有份參與廣告拍攝的網民稱四眼仔當年原來是「NG王」,更連累3名參與拍攝的學生病倒發燒。「打波先嚟落雨,唔同連個天都唔鍾意我?」落雨踢波悟出人生大道理的公益廣告播放多年,陪伴不少港人成長,廣告中的「四眼仔」同樣早已長大成人。有網民在facebook爆料,指如今的「四眼仔」已變身成為「 ...


網上流傳被一張廣告中四眼仔的近照,有人爆料指他長大後如今是一名健身教練,身材極為健碩。 (《畢打街日報》fb截圖)
有自稱有份參與廣告拍攝的網民稱四眼仔當年原來是「NG王」,更連累3名參與拍攝的學生病倒發燒。

「打波先嚟落雨,唔同連個天都唔鍾意我?」落雨踢波悟出人生大道理的公益廣告播放多年,陪伴不少港人成長,廣告中的「四眼仔」同樣早已長大成人。有網民在facebook爆料,指如今的「四眼仔」已變身成為「肌肉人」,有網民感嘆他的確演活「生命滿希望,前路由我創」,形容現實中的「四眼仔」故事比廣告更加勵志。facebook專頁「畢打街日報Pedder News」貼出一張據稱是廣告中「四眼仔」的近照,相中名叫Eric的男子雖然樣貌仍一面稚氣,但身材卻「fit到漏」,不僅「手瓜起輾」,大腿肌肉亦相當結實。可能是相片角度影響,Eric的臉部輪廓的確和昔日廣告中的「四眼仔」有幾分相似。據悉Eric是一名健身教練,更曾在健美比賽中勝出。《蘋果》記者嘗試聯絡他求證是否「四眼仔」本人,但他婉拒受訪,並指事件對他和家人都造成影響,希望事情能告一段落,「無論廣告主角係邊個,我相信冇人會鍾意咁樣。」不過,一眾網民就深信「四眼仔」已茁壯成長,「果然希望在明天」,更有人自行幻想出廣告的後續:「就係因為當年一場雨,落雨打波唔高興。最後入室內做gym,改變了佢一生。」但亦有人稱不能接受「大雄變技安」的現實,直指感到「童年崩壞」。一名自稱有份參與該廣告拍攝的網民就「指控」四眼仔其實是「NG王」,「Ng咗唔知幾多次,我哋係咁畀人造雨車淋」,他稱結果有3人因此發燒3日。他又透露,廣告其實是在高山劇場拍攝,「佢哋開頭坐喺度個幕,我哋喺後面淋緊雨,但影唔到我哋囉。」【網民咁講】

Tony Chan:筋肉滿希望,前路由我創!

Shinji Lai:靠落住雨打波而磨練出來嘅鋼鐵之軀。

Fatonia Wong:大雄操到變技安

Fanny Li:可唔可以搵返「聽日一定會好天嘅!」嗰光頭仔?

Billy Tidus:真係希望在明天

Damon Ng:佢依家無野好怕

Thomas Li:就係因為當年一場雨,落雨打波唔高興,最後入室內做gym,改變了佢一生。

Nicole Leung:呢個故事好勵志,勵志過佢拍嗰個廣告!

Cheryl Chan:童年回憶破壞咗。


來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!