掃呢頁CODE去手機

2016年10月28日 星期五

【激似深田恭子】39歲金喜善晒舊照 清純靚樣證冇整容 __,深田恭子,恭子,金喜善,整容,

【激似深田恭子】39歲金喜善晒舊照清純靚樣證冇整容2016-10-2808:30:00HKT金喜善晒佢年青時嘅照片,靚得來又好清純金喜善明年就40歲有人話似足日本女星深田恭子出道時個樣金喜善0依家一家三口好幸福現年39歲嘅韓國第一大美人之稱嘅金喜善出道多年都保持靚樣,即使做咗人妻同媽咪,佢平日都會悉心打扮現身,不過一直有傳呢位大美人有整容之嫌,但係金喜善就懶理是非,噚日佢就喺Instagram上載 ...


【激似深田恭子】39歲金喜善晒舊照 清純靚樣證冇整容

2016-10-28 08:30:00 HKT





金喜善晒佢年青時嘅照片,靚得來又好清純



金喜善明年就40歲



有人話似足日本女星深田恭子出道時個樣



金喜善0依家一家三口好幸福

現年39歲嘅韓國第一大美人之稱嘅金喜善出道多年都保持靚樣,即使做咗人妻同媽咪,佢平日都會悉心打扮現身,不過一直有傳呢位大美人有整容之嫌,但係金喜善就懶理是非,噚日佢就喺Instagram上載舊照,力證自己都係由細靚到大嘅人物之一,細細個已屬美人一名。

金喜善噚日喺Ig上載了一張相,當中似係佢當年拍廣告時嘅陳年舊照,估計係佢當年入行嘅時期,金喜善於16歲入行,因為樣子生得甜美而成為韓國一線女星,佢算係第一代揚名亞洲嘅韓國女星,亦先後拍攝港產片及大陸片。今次佢上載舊照即時引起網民議論紛紛,大讚佢原來細細個已經咁靚女,力證佢冇整容,係韓國玉女始祖。

有網民就覺得金喜善當年嘅照片似足日本女星深田恭子初出道時個樣,不過深田恭子擁有包包臉,而金喜善反而就冇深田恭子咁包。


鍾意就快D Share啦!