掃呢頁CODE去手機

2016年10月28日 星期五

大肚疑雲》 梁思浩祝40歲陳彥行母女平安 __,梁思浩,思浩,陳彥行,

梁思浩同其他好朋友齊齊嚟同行姐慶祝生日。(微博圖片)梁思浩祝行姐「母女平安」,唔通......(微博圖片)真係大肚嘅話,都唔會著住對幾吋高嘅鞋掛!好姊妹陳伶俐都有同行姐慶祝生日。(微博圖片))就咁望落去行姐嘅身材真係比之前圓潤咗唔少!(微博圖片)尋日係行姐陳彥行嘅40歲生日,梁思浩同其他好朋友齊齊同行姐食飯慶祝,佢咃仲喺個生日蛋糕到寫住祝行姐「美艷動人」添!成班老友咁窩心,行姐都開心到喺社交網站到 ...


梁思浩同其他好朋友齊齊嚟同行姐慶祝生日。(微博圖片) 梁思浩祝行姐「母女平安」,唔通......(微博圖片) 真係大肚嘅話,都唔會著住對幾吋高嘅鞋掛!
好姊妹陳伶俐都有同行姐慶祝生日。(微博圖片)) 就咁望落去行姐嘅身材真係比之前圓潤咗唔少!(微博圖片)

尋日係行姐陳彥行嘅40歲生日,梁思浩同其他好朋友齊齊同行姐食飯慶祝,佢咃仲喺個生日蛋糕到寫住祝行姐「美艷動人」添!成班老友咁窩心,行姐都開心到喺社交網站到上載佢哋嘅合照,兼且留言多謝話:「真的讓我很窩心呢,love u all」但梁思浩竟然留言話:「祝行姐今天生日快樂!母女平安,幸福開心!」吓!母女平安?唔通......

當日行姐 著住條灰色裙,就咁望落去佢嘅 身材真係比之前圓潤咗唔少,再加埋梁思浩句「母女平安」,又難怪引嚟網民留言問:「行姐有咗?點解母女平安?」不過當晚《壹》就影到行姐同陳伶俐一齊出街,行姐仲著住對幾吋高嘅白色鞋,所以估計唔係大肚。可能梁思浩只係祝行姐屋企嘅狗狗母女平安啫!


來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!