掃呢頁CODE去手機

2016年10月28日 星期五

靜靜雞密會型男 王君馨Call鍾舒漫救駕 __,君馨,鍾舒漫,王君馨,

其實食吓飯啫,都唔使咁尷尬嘅!藝人王君馨早前於《城寨英雄》中飾演花曼一角,被指演技大躍進,事業創高峰的她感情生活卻不太得意,早前自爆和在美國任職銀行業的男友Daniel拍拖十一年仍未有婚期,連對未來生活都未達成共識。和男友關係未明,王君馨靜靜起革命,日前神秘約會型男撐枱腳。發現記者勁尷尬當日下午3時多,穿短褲騷長腿的王君馨和留鬚、兩鬢剷青的型男現身銅鑼灣一間餐廳,當時餐廳只有數名客人,但二人竟然親 ...


其實食吓飯啫,都唔使咁尷尬嘅!

藝人王君馨早前於《城寨英雄》中飾演花曼一角,被指演技大躍進,事業創高峰的她感情生活卻不太得意,早前自爆和在美國任職銀行業的男友Daniel拍拖十一年仍未有婚期,連對未來生活都未達成共識。和男友關係未明,王君馨靜靜起革命,日前神秘約會型男撐枱腳。

發現記者勁尷尬

當日下午3時多,穿短褲騷長腿的王君馨和留鬚、兩鬢剷青的型男現身銅鑼灣一間餐廳,當時餐廳只有數名客人,但二人竟然親暱地逼在同一邊卡位坐。席間型男不時指手畫腳、動作多多地說個不停,而王君馨則冧爆托頭甜笑。未幾兩人發現有記者,王君馨難掩尷尬,第一時間和型男彈開,並分別坐在卡位兩邊。

話鍾舒漫係男友

未幾王君馨取出電話,細細聲講不停,似是向好友求救,未幾好友鍾舒漫火速現身救駕。兩女扮作大方地讓記者拍照,期間更遇上安俊豪。合照後,王君馨、鍾舒漫及型男三人行去睇音響,意圖轉移視線。問到正印男友是否未有同行?王君馨即攬着鍾舒漫說:「佢咪我男友囉!」

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!