掃呢頁CODE去手機

2016年10月4日 星期二

【全城幫拖送花球】44歲康華努力搵男友 __,康華,

康華忙於搵錢照顧患病父母,所以忽略了自己的終身大事。44歲的康華於羅仲謙楊怡婚宴中接得花球大表開心。她接受《東網》訪問時除多謝一班好友成全,並笑指楊怡刻意將花球拋向她,她說:「吳卓羲好有心,叫我企埋啲,又叫有拖拍嘅唐詩詠企後啲,楊卓娜仲將個花球刻意推畀我!(大家緊張你幸福?)楊怡話我成日掛住做嘢唔拍拖,戥我心急,咁我咪作狀跑去接花球囉!(你有目標對象未?)一路都忙,冇諗,得閒會努力搵吓。」目前仍單 ...


康華忙於搵錢照顧患病父母,所以忽略了自己的終身大事。

44歲的康華於羅仲謙楊怡婚宴中接得花球大表開心。她接受《東網》訪問時除多謝一班好友成全,並笑指楊怡刻意將花球拋向她,她說:「吳卓羲好有心,叫我企埋啲,又叫有拖拍嘅唐詩詠企後啲,楊卓娜仲將個花球刻意推畀我!(大家緊張你幸福?)楊怡話我成日掛住做嘢唔拍拖,戥我心急,咁我咪作狀跑去接花球囉!(你有目標對象未?)一路都忙,冇諗,得閒會努力搵吓。」目前仍單身的康華,坦言為要照顧患病的父母,而忙於努力搵錢。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!