掃呢頁CODE去手機

2016年10月4日 星期二

張衞健:張茜孖姊妹晒身材 張衞健攬到實勁恩愛 __,張衞健,

大家認唔認到張茜喺邊呀?!藝人張衞健(Dicky)同太太張茜向來係圈中模範夫婦,仲係「凍齡」男神同女神嘅代表,多年嚟都駐顏有術,令人羨慕!呢日佢哋去沙灘玩水,張茜仲「大解放」着三點式,盡騷弗爆身材,Dicky仲攬住太太嘅纖腰影相,恩愛程度爆燈!另外,張茜亦上載與友人「全女班」合照,見佢趴喺沙灘上,不經意展現深長事業線,相當性感!另一張相仲大騷美腿,唔知啲相係咪老公Dicky操刀呢?張茜留言話:「這 ...


大家認唔認到張茜喺邊呀?!

藝人張衞健(Dicky)同太太張茜向來係圈中模範夫婦,仲係「凍齡」男神同女神嘅代表,多年嚟都駐顏有術,令人羨慕!呢日佢哋去沙灘玩水,張茜仲「大解放」着三點式,盡騷弗爆身材,Dicky仲攬住太太嘅纖腰影相,恩愛程度爆燈!

另外,張茜亦上載與友人「全女班」合照,見佢趴喺沙灘上,不經意展現深長事業線,相當性感!另一張相仲大騷美腿,唔知啲相係咪老公Dicky操刀呢?張茜留言話:「這是我們難忘的海灘假日!曬了一天快要脫皮了!充足的陽光使我們黑又亮!降落傘、橡皮艇、水上摩托車,統統玩個遍!最喜歡的還是拍照。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!