掃呢頁CODE去手機

2016年10月4日 星期二

唐詩詠失落花球:康華攞咗 __,康華,唐詩詠,

唐詩詠失落花球:康華攞咗■洪永城為女友唐詩詠拿着大袋物品。■康華成功搶到花球,一臉滿足的離開會場。唐詩詠前晚為新娘楊怡擔任姊妹,散席時與男友洪永城一齊離開。在搶花球環節中,詩詠不敵44歲的康華,失落花球,離開時詩詠接受訪問,提到婚禮的感動位,她說:「謙仔好情深講咗好多嘢,話多謝阿怡改變佢一生,今日可以娶到佢;鬆弛熊嗰part阿怡都唔知嘅,所以好驚喜,謙仔仲喺台上唱《分分鐘需要你》。」被問到下一個步 ...


唐詩詠失落花球:康華攞咗



■洪永城為女友唐詩詠拿着大袋物品。



■康華成功搶到花球,一臉滿足的離開會場。

唐詩詠前晚為新娘楊怡擔任姊妹,散席時與男友洪永城一齊離開。在搶花球環節中,詩詠不敵44歲的康華,失落花球,離開時詩詠接受訪問,提到婚禮的感動位,她說:「謙仔好情深講咗好多嘢,話多謝阿怡改變佢一生,今日可以娶到佢;鬆弛熊嗰part阿怡都唔知嘅,所以好驚喜,謙仔仲喺台上唱《分分鐘需要你》。」

被問到下一個步入教堂的會否是她與洪永城,詩詠帶點嬌羞的說:「等個天安排,隨緣啦,自己都冇plan,其實姊妹都有逼我搶花球,但最終康華攞咗!」


鍾意就快D Share啦!