掃呢頁CODE去手機

2016年10月9日 星期日

傅嘉莉借醉行胸洪永城真空就擒 __,傅嘉莉,洪永城,

現時單身的傅嘉莉,拍親熱戲無顧忌,去幾盡都得。
傅嘉莉借醉行胸洪永城真空就擒洪永城與傅嘉莉為新劇拍攝親密戲,洪永城竟毫無防備,僅穿孖煙囪「真空」上陣。對手傅嘉莉借醉行「胸」,被胸壓的洪永城面紅耳熱,一停機即急急穿上長褲,幸未有出現生理反應!講到女友唐詩詠放話想閃婚,洪永城直言不感壓力,直言二人已有共識。現時單身的傅嘉莉,拍親熱戲無顧忌,去幾盡都得。藝員洪永城(Tony)與傅嘉莉(Kelly)昨日於將軍澳電視城拍攝新劇《我瞞結婚了》,劇情講到穿上 ...


傅嘉莉借醉行胸洪永城真空就擒

洪永城與傅嘉莉為新劇拍攝親密戲,洪永城竟毫無防備,僅穿孖煙囪「真空」上陣。對手傅嘉莉借醉行「胸」,被胸壓的洪永城面紅耳熱,一停機即急急穿上長褲,幸未有出現生理反應!講到女友唐詩詠放話想閃婚,洪永城直言不感壓力,直言二人已有共識。

藝員洪永城(Tony)與傅嘉莉(Kelly)昨日於將軍澳電視城拍攝新劇《我瞞結婚了》,劇情講到穿上孖煙囪的Tony,與穿了白色透Bra小背心的Kelly,於暴風雨中酒後亂性,Kelly主動出擊,除了攬實熟睡的Tony外,又胸壓對方耳語,不時又輕摸男方面珠,一臉陶醉,令Tony不禁面紅耳熱。

不過甫停機,一對男女即秒速彈開,Tony急急穿回長褲,晒出招牌傻笑化解尷尬,事後他說:「好驚走光呀,冇打底就上嚟拍,雖然我份人冇底線,但都驚走光呀,擔心觀眾睇到會唔鍾意囉!(拍床戲有尷尬?)冇喎,Kelly比我更放更激情,我係被動配合嘅,大家合作得好好,唔尷尬。」

冇生理反應

為了入戲,Tony亦喝了些酒,說到他面紅耳熱,他說:「我冇面紅,可能你見我畀蚊咬,好正常。(有生理反應?)冇(有冇向女友申報?)唔使啦,做戲啫,我都喺fb講咗拍緊劇,唔驚佢嬲豬囉。」講到女友唐詩詠日前放話會閃婚,Tony說:「冇壓力,我都朝住大家嘅共同方向。(即是有共識結婚?)有共識嘅,但結婚就唔想交代太多,大家好夾,但唔想講太多,將來嘅事冇人知。(有指你同馬國明喺婚宴上爆杯?)邊有爆杯,係碰杯,大家平時都有傾偈。」

傅嘉莉於劇中借醉攬實床伴,令洪永城面紅耳熱。
  • 傅嘉莉於劇中借醉攬實床伴,令洪永城面紅耳熱。
唐詩詠
  • 唐詩詠
怕醜的洪永城急急穿回長褲。
  • 怕醜的洪永城急急穿回長褲。
傅嘉莉穿上貼身小背心,性感誘人。
  • 傅嘉莉穿上貼身小背心,性感誘人。

同場的Kelly坦言現時單身,拍親密戲沒有避忌,問到怕不怕激嬲唐詩詠?她說:「個問題要交番畀Tony,知佢哋相處好好。」

文:影視組


鍾意就快D Share啦!