掃呢頁CODE去手機

2016年10月9日 星期日

做乖女拎飛等飲茶 譚凱琪素顏好襟睇 __,譚凱琪,

做乖女拎飛等飲茶譚凱琪素顏好襟睇譚凱琪拍戲有時要扮下壞女人,仲要入型入格,咁佢真人呢?係一名孝順乖乖女嚟㗎!飲茶,作為後輩當然要先去拎定飛。見到屋企人到場,譚凱琪即時行埋去報到,見仲未入得,同Uncle繼續吹水,並冇因為自己係明星身份而左閃右避。乖就乖啦!不過警覺性都要高啲先得㗎,近排咁多扒手,譚凱琪個袋口咁闊,真係唔少賊佬見到都流晒口水,一個唔覺意銀包唔見咗,就喊都冇謂啦。旁述:Enson@US ...






  • 其他影片:>>






  • 做乖女拎飛等飲茶 譚凱琪素顏好襟睇
  • 譚凱琪拍戲有時要扮下壞女人,仲要入型入格,咁佢真人呢? 係一名孝順乖乖女嚟㗎!飲茶,作為後輩當然要先去拎定飛。見到屋企人到場,譚凱琪即時行埋去報到,見仲未入得,同Uncle繼續吹水,並冇因為自己係明星身份而左閃右避。

    乖就乖啦! 不過警覺性都要高啲先得㗎,近排咁多扒手,譚凱琪個袋口咁闊,真係唔少賊佬見到都流晒口水,一個唔覺意銀包唔見咗,就喊都冇謂啦。

    旁述:Enson@USTAR

    鍾意就快D Share啦!