掃呢頁CODE去手機

2016年10月12日 星期三

性感要問准男友?霸氣詩詠:明就唔使講 __,

咪睇唐詩詠平時好似嬌滴滴,其實佢都有霸氣嘅一面!藝人唐詩詠及王浩信現身赤柱聖士提反灣,為劇集《不懂撒嬌的女人》拍攝一場沙灘戲,同場還有孫慧雪、鄧佩儀及林秀怡等女星穿上泳衣大晒性感,至於男藝人就有魏焌皓、陳偉洪及趙樂賢半裸騷肌。期間,原本穿上外套的王浩信突然除衫,轉穿小背心大晒麒麟臂。他又在沙上做掌上壓給記者拍照,仲笑言要谷肌迎戰,認真High爆!預告首次有泳衣戲接受訪問時,以密實戲服上陣的詩詠表示 ...




其他影片:>>






咪睇唐詩詠平時好似嬌滴滴,其實佢都有霸氣嘅一面!

藝人唐詩詠及王浩信現身赤柱聖士提反灣,為劇集《不懂撒嬌的女人》拍攝一場沙灘戲,同場還有孫慧雪、鄧佩儀及林秀怡等女星穿上泳衣大晒性感,至於男藝人就有魏焌皓、陳偉洪及趙樂賢半裸騷肌。期間,原本穿上外套的王浩信突然除衫,轉穿小背心大晒麒麟臂。他又在沙上做掌上壓給記者拍照,仲笑言要谷肌迎戰,認真High爆!

預告首次有泳衣戲

接受訪問時,以密實戲服上陣的詩詠表示自己飾演工作人員,負責帶三位三點式美女出場,並透露早前亦有為《不》劇拍攝穿上半截泳衣的戲份:「原來我未試過拍戲着三點式,其實冇所謂,如果有需要都OK!(班監製會否錫住你?)係囉!真係冇遇過呢啲劇情。(身材唔夠勁?)唔知呢,如果劇情啱都OK,但夾硬着就唔好。(使唔使問准男友洪永城?)另一半要好明白,係唔係呢行都好,都要明,唔一定講着泳衣,仲有親熱戲,明就唔使講咁多!(之前你話過介意佢拍親熱戲冇報到。)講笑啫!(咁你同王浩信啲親熱戲點樣?)未開始拍呀!其實唔係大家諗得咁勁,係見面會錫吓。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!