掃呢頁CODE去手機

2016年10月12日 星期三

【相識廿幾年】何超儀同徐濠縈反目? 劉浩龍:我敢寫包單唔會 __,超儀,劉浩龍,浩龍,何超,徐濠縈,何超儀,

【短片】【相識廿幾年】何超儀同徐濠縈反目?劉浩龍:我敢寫包單唔會2016-10-1115:33:00HKT(攝影:沈健程)劉浩龍今日出席喺灣仔演藝學院舉行嘅ViuTV嘅節目巡禮,不過佢就冇節目喺ViuTV播出,反而係宣傳佢嘅音樂節目,佢接受訪問嘅時候,佢就話:「我知道ViuTV嚟緊一年會有好多音樂節目,所以今日就以歌手身份嚟參與,近來都拍電影,專登嚟支持。」最近報道指因為陳子聰嘅一張相,搞到何超儀 ...


【短片】【相識廿幾年】何超儀同徐濠縈反目? 劉浩龍:我敢寫包單唔會

2016-10-11 15:33:00 HKT



(攝影:沈健程)

劉浩龍今日出席喺灣仔演藝學院舉行嘅ViuTV嘅節目巡禮,不過佢就冇節目喺ViuTV播出,反而係宣傳佢嘅音樂節目,佢接受訪問嘅時候,佢就話:「我知道ViuTV嚟緊一年會有好多音樂節目,所以今日就以歌手身份嚟參與,近來都拍電影,專登嚟支持。」

最近報道指因為陳子聰嘅一張相,搞到何超儀同埋徐濠縈反目,劉浩龍就話:「我敢寫包單唔會,其他嘢唔敢講,呢單嘢我好肯定,我哋成班朋友識咗廿幾年嘅感情唔係咁簡單。」問到最近有冇見過陳子聰,佢就話:「有,佢出院第一餐飯咪我同佢食,佢仲話要食漢堡飽,我睇住佢食得好開心,精神都好好,希望快啲整番肥佢。」


鍾意就快D Share啦!