掃呢頁CODE去手機

2016年10月12日 星期三

【再現神同步】胡定欣狂sell田蕊妮操肌 __,定欣,田蕊妮,胡定欣,

定欣(左圖左)同阿田(右圖右)呢個組合,相信大家都會好期待再出現「神同步」。藝人胡定欣、田蕊妮、楊秀惠和陳豪等在科學園出席無綫劇《來自喵喵星的妳》之「物理達人超然登場」活動。期間,陳豪在定欣和阿田頭上用火槍燒裝水的氣球,更獲大會安排可以揀兩女其中一人着雨褸「避水災」,陳豪隨即叫定欣同阿田猜包剪揼決定邊個可以着雨褸,搞到定欣同阿田「發火」,以她們絕活「神同步」鬧爆陳豪:「依家叫你揀,唔係叫我哋猜!」 ...




其他影片:>>






定欣(左圖左)同阿田(右圖右)呢個組合,相信大家都會好期待再出現「神同步」。

藝人胡定欣、田蕊妮、楊秀惠和陳豪等在科學園出席無綫劇《來自喵喵星的妳》之「物理達人 超然登場」活動。期間,陳豪在定欣和阿田頭上用火槍燒裝水的氣球,更獲大會安排可以揀兩女其中一人着雨褸「避水災」,陳豪隨即叫定欣同阿田猜包剪揼決定邊個可以着雨褸,搞到定欣同阿田「發火」,以她們絕活「神同步」鬧爆陳豪:「依家叫你揀,唔係叫我哋猜!」非常搞笑。訪問時,談到定欣和阿田再度施展「神同步」,她們就指今次會較《鬼同你OT》略少對手戲,但仍然有一場「神同步」。

劇接劇出街 阿田自言非多產

講到阿田主演的劇集密密播,阿田指這純屬錯覺,強調自己並非多產演員:「《巨輪II》之前已經係《鬼同你OT》,有一年冇我嘅劇出。但唔知點解,有幾集《巨輪II》搭住《喵喵星》。」她又謂起初擔心觀眾會混淆,但見到《來》劇宣傳片反應不錯後即如釋重負:「演法有180度唔同,如果混淆一定係我問題。」

定欣笑指存貨已經出晒街

問定欣會否怕新角色贏不了《城寨英雄》中的「刁蘭」,她即笑指當考試:「我所有存貨都出晒街,四個角色都好唔同。冇得話怕,點都要拍。最緊要係觀眾享受。」

定欣落力sell阿田操肌

談到阿田在網上自貼騷腹肌照,她坦言因想健康才做運動:「原來係有成果!」定欣就指自己見到該相後都有問阿田是否加入「操肌」行列。問她們會否一齊操,阿田即笑謂:「佢嗰啲咁激烈!」定欣聞言即推銷員上身:「你練練吓有成績就鍾意㗎喇!」而阿田亦透露老公一直有為新戲操肌。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!