掃呢頁CODE去手機

2016年10月12日 星期三

孫慧雪黑色比堅尼撼贏密實林秀怡 __,孫慧雪,

估唔到入秋都可以有咁多比堅尼睇,怕唔怕凍親呀?靚女s~~「宅男女神」孫慧雪(雪雪)早前為處女寫真集激罕穿比堅尼晒「C家波」,好肉地嘅身材引得一班宅男心癢癢,雖然雪雪口口聲聲表示並非轉走性感路線,但作為專業演員,雪雪都唔會抗拒拍戲性感上陣!三女泳衣鬥晒事業線今日雪雪與唐詩詠、王浩信、鄧佩儀(Gloria)及林秀怡等到赤柱聖士提反灣拍攝劇集《不懂撒嬌的女人》一場沙灘戲。三位小花雪雪、秀怡及Gloria ...




其他影片:>>






估唔到入秋都可以有咁多比堅尼睇,怕唔怕凍親呀?靚女s~~

「宅男女神」孫慧雪(雪雪)早前為處女寫真集激罕穿比堅尼晒「C家波」,好肉地嘅身材引得一班宅男心癢癢,雖然雪雪口口聲聲表示並非轉走性感路線,但作為專業演員,雪雪都唔會抗拒拍戲性感上陣!

三女泳衣鬥晒事業線

今日雪雪與唐詩詠、王浩信、鄧佩儀(Gloria)及林秀怡等到赤柱聖士提反灣拍攝劇集《不懂撒嬌的女人》一場沙灘戲。三位小花雪雪、秀怡及Gloria穿上泳衣開工。雪雪穿黑色Bikini Top谷盡C奶,視覺效果十足,下身則以薄紗遮掩肉腿;平時甚少騷身材的秀怡雖然身穿一字膊款式看似無甚睇頭,但當佢俯身時,卻意外地勁騷三吋事業線,連雪雪都取笑她是「大奶媽」。至於Gloria,雖身穿黃色Bikini,但「峰」頭明顯稍遜,而令人意外的是,雖然她的泳衣較多布,但竟然都不慎露Pad,認真殺「峰」景。至於詩詠更以密實戲服示人,毫無睇頭!

雪雪私伙泳衣影完寫真再拍劇

問雪雪何以如此搏命?她笑說:「套劇係4K拍攝,希望出嚟效果更立體,我套泳衣係私伙,之前拍寫真着過,我好環保!(拍攝前有冇催谷吓身材?)不斷食囉!其實我想節食,但忍唔到肚餓,唯有揾布遮住(下身)。」Gloria則指身上泳衣於三年前選華姐面試時穿過,笑言幸好現在仍然啱身。講到身材似不及雪雪澎湃,Gloria說:「好明顯但我足夠就得,資質有限!」雪雪則回應說:「大家冇分輸贏,不過都係林秀怡最勁!(你着泳衣拍戲,怕唔怕男友唔鍾意?)唔理佢,咁工作都由得我嘅,而且都健康吖!」Gloria則笑指雪雪男友見到必定流鼻血。

男友懶理自己病倒

早前忙爆的雪雪透露之前要捱病開工,對於剛病愈不久便要怕沙灘泳衣戲,她坦言擔心「攝親」感冒,笑言要跟同樣病倒的林秀怡將病菌傳染給Gloria。Gloria則指自己帶備了一大樽維他命C水抗病。問到雪雪生病時男友有否呵番?雪雪說:「佢冇理我呀!我好獨立。(你病佢都唔理你?)係呀!佢好衰呀!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!