掃呢頁CODE去手機

2016年10月12日 星期三

罕有bra top照!田蕊妮電話遮胸晒腹肌 __,田蕊妮,

無遮無掩,係有兩大舊腹肌,不過革命尚未成功,阿田仍需努力!「視后」田蕊妮平時除咗拍劇、陪愛貓之外,原來近日都愛上咗做運動,皆因近來運動風氣愈嚟愈流行,個個藝人唔係甫做gym相就係甫行山相,所以阿田都決定「跟大隊」。上周阿田先上載完夜跑自拍相,尋晚就晒出淨係着bratop嘅腹肌照,仲留言:「雖然唔知為咗乜,但係我好滿足喎!我要繼續努力!」雖然阿田難得性感,不過佢都好醒目,識得用手提電話遮住事業線,等 ...


無遮無掩,係有兩大舊腹肌,不過革命尚未成功,阿田仍需努力!

「視后」田蕊妮平時除咗拍劇、陪愛貓之外,原來近日都愛上咗做運動,皆因近來運動風氣愈嚟愈流行,個個藝人唔係甫做gym相就係甫行山相,所以阿田都決定「跟大隊」。

上周阿田先上載完夜跑自拍相,尋晚就晒出淨係着bra top嘅腹肌照,仲留言:「雖然唔知為咗乜,但係我好滿足喎!我要繼續努力!」雖然阿田難得性感,不過佢都好醒目,識得用手提電話遮住事業線,等大家唔好錯焦點。

其實做運動唔一定為咗減肥,仲可以強身健體,所以大家都應該多啲做運動喇!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!