掃呢頁CODE去手機

2016年10月5日 星期三

趣聞:【慎入】瘋狂注射唔要命!爆肌怪人冇膽勿睇 __,

依家人人講求健康生活,多做運動,鍛鍊肌肉,造出完美身段梗係人人讚好啦!不過,正如公仔書都有講:「凡事太盡、緣份勢必早盡!」如果你玩健身玩到過晒火,為咗練大舊肌肉乜都唔理,最後真係出事呀!喺巴西聖保羅有個健身狂人近日接受傳媒訪問,大爆自己5年間由一個吸毒道友排骨精,極速變身肌肉狂人嘅故事。本來聽落幾勵志,不過呢個名叫施加圖嘅48歲大叔,自從5年前跟住老友走入健身室,決心擺脫排骨仔外型後,就踏上不歸路 ...


依家人人講求健康生活,多做運動,鍛鍊肌肉,造出完美身段梗係人人讚好不過,正如公仔書都有講:「凡事太盡、緣份勢必早盡!」如果你玩健身玩到過晒火,為咗練大舊肌肉乜都唔理,最後真係出事呀!喺巴西聖保羅有個健身狂人近日接受傳媒訪問,大爆自己5年間由一個吸毒道友排骨精,極速變身肌肉狂人嘅故事。本來聽落幾勵志,不過呢個名叫施加圖嘅48歲大叔,自從5年前跟住老友走入健身室,決心擺脫排骨仔外型後,就踏上不歸路 ...


依家人人講求健康生活,多做運動,鍛鍊肌肉,造出完美身段梗係人人讚好不過,正如公仔書都有講:「凡事太盡、緣份勢必早盡!」如果你玩健身玩到過晒火,為咗練大舊肌肉乜都唔理,最後真係出事呀!

喺巴西聖保羅有個健身狂人近日接受傳媒訪問,大爆自己5年間由一個吸毒道友排骨精,極速變身肌肉狂人嘅故事。本來聽落幾勵志,不過呢個名叫施加圖嘅48歲大叔,自從5年前跟住老友走入健身室,決心擺脫排骨仔外型後,就踏上不歸路。

話說佢初初做運動當然係好事,不過之後佢愈練愈沉迷,操到渾身肌肉都仲覺得唔夠,先係幫個手瓜、肩膊同胸口注射如類固醇等禁藥,其後甚至會為咗令肌肉好睇,會注射油入去。據聞佢手瓜增長咗兩倍去到60cm都仲覺唔夠,體重增加咗25公斤,都仲話樣樣要再勁啲。施加圖話每次照鏡都覺得自己好掂,仲話希望可以倚靠自己個超級Body開創自己嘅事業。

對於喺聖保羅街頭,有人叫佢做「變型俠醫」、「阿諾舒華辛力加」同「He-Man」,佢話不知幾過癮喎。之但係,其實佢以前都試過因為過量注射藥物,搞到入醫院,再搞落去,真係會隨時命仔不保喎!

SO東波同你追實體壇每個精彩時刻! 

http://on.fb.me/1PWMCFH 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!