掃呢頁CODE去手機

2016年10月5日 星期三

點到你唔認》驚胡定欣受傷 陳展鵬片場死跟 __,定欣,陳展鵬,陳展,胡定欣,

點到你唔認》驚胡定欣受傷陳展鵬片場死跟𥄫到實由於胡定欣宣布甩拖冇耐,加上要保護這段剛開始不久的戀情,所以二人在拍攝現場,都刻意扮唔熟,甚少傾偈交流。不過,陳展鵬為爭取女友加分,連習慣亦有所改變;煙癮頗大的他,以前一唔使埋位便煙不離口,但當日所見,他只食過兩次煙,扯煙時更遠離胡定欣範圍,相當克制。雖然要低調,但陳展鵬仍無法隱藏他對胡定欣的緊張,拍動作場面時,只要陳展鵬自己冇份埋位,都 ...






  • 其他影片:>>






  • 點到你唔認》驚胡定欣受傷 陳展鵬片場死跟𥄫到實
  • 由於胡定欣宣布甩拖冇耐,加上要保護這段剛開始不久的戀情,所以二人在拍攝現場,都刻意扮唔熟,甚少傾偈交流。

    不過,陳展鵬為爭取女友加分,連習慣亦有所改變;煙癮頗大的他,以前一唔使埋位便煙不離口,但當日所見,他只食過兩次煙,扯煙時更遠離胡定欣範圍,相當克制。

    雖然要低調,但陳展鵬仍無法隱藏他對胡定欣的緊張,拍動作場面時,只要陳展鵬自己冇份埋位,都會借啲意行埋胡定欣附近,近距離𥄫實,以防萬一,緊張程度聞都聞到。

    拍完收工,今次胡定欣索性使走助手,一臉春風,直接坐陳展鵬架車離開。

    鍾意就快D Share啦!