掃呢頁CODE去手機

2016年10月14日 星期五

港呢啲:港呢啲︰立會新丁過半無殼 邊個最有米? __,

咪睇小呢班立會新丁,因為有人是小富婆,仲有人是「股王」。(設計圖片)新一屆立法會正式開鑼,想知一眾立法會議員有幾把炮?得咗!事關立法會秘書處公布晒議員嘅利益申報資料喇,原來過半數立會新丁竟然係無殼蝸牛!雖然係咁,但都有新晉議員係隱形富豪。想知邊個,睇片就清楚晒喇!---------------------------------※全新的《熱血高校》手機遊戲,以當年的《熱血硬派》為藍本,畫面亮麗,動 ...




其他影片:>>






咪睇小呢班立會新丁,因為有人是小富婆,仲有人是「股王」。(設計圖片)

新一屆立法會正式開鑼,想知一眾立法會議員有幾把炮?得咗!事關立法會秘書處公布晒議員嘅利益申報資料喇,原來過半數立會新丁竟然係無殼蝸牛!雖然係咁,但都有新晉議員係隱形富豪。想知邊個,睇片就清楚晒喇!

---------------------------------

※全新的《熱血高校》手機遊戲,以當年的《熱血硬派》為藍本,畫面亮麗,動作流暢精彩。下載:http://6wav.es/29uCl8u


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!