網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年10月7日 星期五

愛定洪永城?唐詩詠揚言隨時閃婚 __,唐詩詠,洪永城,

唐詩詠話佢同馬國明只係一個劇場,唔知馬國明聽完之後有咩反應呢?藝人唐詩詠到鑽石山出席閱讀活動,提到男友洪永城被指在楊怡、羅仲謙婚禮上,呷馬國明醋,詩詠說:「吓,乜事呀?冇發現佢哋有接觸喎,我做姊妹行嚟行去(傳佢兩個差啲鏗爆杯?)好戲劇,冇乜可能。(洪永城冇同你提起?)冇喎,佢只係話去婚禮好開心,婚宴上傾咗好多偈。(話你離開婚宴時嬲爆爆)攰啫,做咗一日姊妹攰過拍劇。(會做和事老約飯局,等佢兩個fri ...


唐詩詠話佢同馬國明只係一個劇場,唔知馬國明聽完之後有咩反應呢?

藝人唐詩詠到鑽石山出席閱讀活動,提到男友洪永城被指在楊怡、羅仲謙婚禮上,呷馬國明醋,詩詠說:「吓,乜事呀?冇發現佢哋有接觸喎,我做姊妹行嚟行去(傳佢兩個差啲鏗爆杯?)好戲劇,冇乜可能。(洪永城冇同你提起?)冇喎,佢只係話去婚禮好開心,婚宴上傾咗好多偈。(話你離開婚宴時嬲爆爆)攰啫,做咗一日姊妹攰過拍劇。(會做和事老約飯局,等佢兩個friend啲?)好耐之前諗過約埋一大班人一齊食飯,後來覺得唔需要咁專登。」

向洪永城派定心丸?詩詠:我冇嘢同佢講

問到可會向洪永城派定心丸?詩詠笑言:「我冇嘢同佢講,佢有冇嘢同我講?(洪永城成日對外講結婚計劃?)我冇聽過。(佢係你Mr. Right?)咁遙遠嘅事留番第時先講。(對洪永城有保留?)估到你咁講,隨緣啦,世事有好多變化。(覺得佢唔夠成熟?)又唔好咁話佢,佢都有佢嘅長處,每個人唔同。(馬國明有冇追你?)呢個只係一個劇場嚟啫!」

揚言隨時閃婚

詩詠被問有否計劃自己的婚禮?她說:「講到咁遠嘅?婚宴嗰晚好多人都問過我,我知大家緊張我,仲推我去搶花球,結婚會係我會做嘅事,但未有計劃,我係會突然閃婚嘅人。(會公布婚訊?)睇到時心情同另一半想法,我覺得結婚係自己事,其實唔需要搞咁多嘢,希望有私人空間。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!