掃呢頁CODE去手機

2016年10月2日 星期日

跟足傳統兩日冇見 羅仲謙聲沙嗌緊張 __,羅仲謙,

今日係大婚日子,一行人晨早去到酒店門口等接新娘。藝人羅仲謙與楊怡今日大婚,新郎及兄弟團一早八點幾就已經出動,現身酒店準備接新娘,星級兄弟團包括何君誠、馬國明、吳卓羲、單立文及王浩信,現場更出動到航拍,實行多方位紀錄今日婚禮!滴汗兼聲沙 羅仲謙嗌緊張謙謙接受訪問時猛流汗,又聲沙沙同記者傾偈。問到今日心情如何,謙謙直言心情既緊張又開心:「好矛盾,好似未整理好個思緒咁,都開心嘅,(心情)又緊張、又混亂, ...


今日係大婚日子,一行人晨早去到酒店門口等接新娘。

藝人羅仲謙與楊怡今日大婚,新郎及兄弟團一早八點幾就已經出動,現身酒店準備接新娘,星級兄弟團包括何君誠、馬國明、吳卓羲、單立文及王浩信,現場更出動到航拍,實行多方位紀錄今日婚禮!

滴汗兼聲沙 羅仲謙嗌緊張

謙謙接受訪問時猛流汗,又聲沙沙同記者傾偈。問到今日心情如何,謙謙直言心情既緊張又開心:「好矛盾,好似未整理好個思緒咁,都開心嘅,(心情)又緊張、又混亂,好驚自己帶漏嘢,一朝早好似傻咗咁,周圍去check吓啲嘢齊晒未,雖然都已經齊晒。(把聲沙沙哋?)係呀,瞓得唔係幾好,因為尋日我哋係唔可以見面,其實我同阿怡都兩日冇見,變咗自己一個人喺屋企就靜靜哋諗吓嘢。(冇開party?)冇呀,冇呀,冇呀!(掛住楊怡掛到瞓唔着?)呢兩日其實都係諗結婚嗰時大家要講啲乜嘢,自己又唔係好識講啲甜言蜜語、好感動嘅嘢,但係又唔想冇創意,所以呢個都係煩腦啲。」

袋定利是準備隨時加碼

問到係咪準備咗10萬蚊開門利是?謙謙笑笑口表示:「呢啲都係開心嘅啫,實則就唔使講出嚟。(有冇六位數?)實則唔講喇,總之兄弟姊妹團係滿意嘅!(怕唔怕被爆開門禮利價錢?)冇壓力,冇壓力,今日開心嘢會抱住正面嘅心情,會加碼,都準備咗啲(利是)袋住喺身,都驚佢哋要加碼時都有準備,我諗都冇咁順攤!」

謙謙大方玩遊戲:頭以下都可以任玩!

提到新郎哥接新娘時有咩「開門攻勢」,謙謙直言會先以金錢攻勢應對,再用體力及俊男兄弟們嘅美色,當記者再次問到金錢攻勢準備幾多錢,謙謙繼續耍太極:「唔好、唔好,總之開開心心就得,大家唔好掛住喺銀碼上面嘅嘢。」講到接新娘時玩遊戲有冇底線:「聽老婆(楊怡)講,因為大家都係靚仔靚女,咁就唔好搞亂個髮型,大家落到嚟都要見人,頭以下都可以任玩!食蟲就冇咩所謂,最玩得就梗係豹哥(單立文)啦,飲得嘅就係王浩信佢哋,我就樣樣都唔得。」

望生一仔一女湊夠「好」字

問到幾時派紅雞蛋?謙謙表示會盡力盡快,自己與楊怡有共識會順其自然,希望可以有一仔一女湊個「好」字:「我希望有一個囡囡先,之後先係囝囝。」之於度蜜月,佢指目前已將工作押後,望可以同兩家屋企人去個旅行,不過就未肯透露會去邊,淨係賣關子話唔會去東南亞。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!