掃呢頁CODE去手機

2016年10月16日 星期日

【獨家有片】唔使再戴口罩 大劉肥番啲 精神好撐枴仗出院 __,大劉,劉鑾雄,

【獨家有片】唔使再戴口罩大劉肥番啲精神好撐枴仗出院18,426建立時間(HKT):101600:01#video_player{width:100%;height:100%;}適中字型較大字型近日有傳「大劉」劉鑾雄傳出患腎衰竭、糖尿病,經常出入養和醫院,前日早上大劉再由女友甘比陪同下,到養和醫院睇醫生。大劉雖然身體不適,但日前他仍到香港殯儀館,出席「鋤Dee會」好友鄭裕彤嘅喪禮,送別好友最後一程。 ...


【獨家有片】唔使再戴口罩 大劉肥番啲 精神好撐枴仗出院

18,426
建立時間 (HKT): 1016 00:01

近日有傳「大劉」 劉鑾雄傳出患腎衰竭、糖尿病,經常出入養和醫院,前日早上大劉再由女友甘比陪同下,到養和醫院睇醫生。大劉雖然身體不適,但日前他仍到香港殯儀館,出席「鋤Dee會」好友鄭裕彤嘅喪禮,送別好友最後一程。大劉抵達靈堂時,全程都要甘比同保鑣攙扶,神情哀傷。事隔兩天,大劉心情稍為平伏,前日早上,大劉由女友甘比陪同下到養和醫院覆診,同樣不需要再坐輪椅,而是撐枴仗緩步行,全程由甘比、兩張女護士及數名保鑣同行照顧。今早11時許,大劉御用嘅「67」號房車,駛出佢位於高士美道大宅,當時並未發現車上有任何人,見房車直接駛往跑馬地嘅養和醫院,當時見到大劉嘅座駕並未有直接駛入醫院,反而喺附近兜來兜去。約十分鐘後,大劉嘅座駕先駛近養和醫院,之後甘比與外籍傭人扶住大劉出來,緊隨其後仲有兩至三名保鑣。大劉與甘比上車後,座駕直接駛回高士美道大宅。返到屋企時,由於當時太陽十分猛烈,傭人即時以遮替大劉遮擋太陽,大劉亦由甘比及保鑣扶入大宅。當時大劉已脫下口罩,見其精神不錯和面色都不錯,面頰亦明顯肥番啲,睇嚟在甘比細心照顧下,大劉健康大有進境。

採訪、攝影:朱志聰、梁繼光、黃曉程 離開養和準備回家 由於大劉身體較虛弱,故各人都需戴上口罩以防病菌傳染。
大劉有潔癖,保鑣等都要手執白巾,甘比例外。 攙扶大劉上車
甘比先上車 三人一齊攙扶大劉上車,大劉已有臂力可撐枴仗借力上車。
在此關頭,保鑣仍手執白巾
返回大宅的大劉,馬上除下口罩,精神相當不錯。 當時正值正午,保鑣即為大劉打傘。 大劉明顯肥番啲
深交鄭裕彤日前設靈,大劉撐枴仗親往致祭。 (資料圖片) (資料圖片) (資料圖片)

來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!