掃呢頁CODE去手機

2016年11月14日 星期一

【44歲‧捱足22年】趙學而處女個唱兩度落淚:我一世好似活咗七世咁! __,學而,趙學而,

噚晚(13號)係《我趙學而演唱會》頭場,入行廿幾年第一次開演唱會,又點少得「喊」嘅環節,佢兩度落淚o添!第一次就喺唱完《你是你本身的傳奇》之後,趙學而就話:「多謝方皓玟寫呢首歌,多謝我經理迫我唱,多謝過往自己人世間經歷,每次唱呢首歌都喊。我唔知點解喊,聽到首歌Intro我就想喊。今次呢個演唱會叫「我趙學而演唱會」,但都係每個人嘅故事拼湊而成,人生經歷高低起跌,我一世好似活咗七世咁,我需要每個人故事 ...




其他影片:>>






噚晚(13號)係《我趙學而演唱會》頭場,入行廿幾年第一次開演唱會,又點少得「喊」嘅環節,佢兩度落淚o添!第一次就喺唱完《你是你本身的傳奇》之後,趙學而就話:「多謝方皓玟寫呢首歌,多謝我經理迫我唱,多謝過往自己人世間經歷,每次唱呢首歌都喊。我唔知點解喊,聽到首歌Intro我就想喊。今次呢個演唱會叫「我趙學而演唱會」,但都係每個人嘅故事拼湊而成,人生經歷高低起跌,我一世好似活咗七世咁,我需要每個人故事令我人生更豐富。死啦,我好似收唔到聲,啲人成日覺得我好惡、好煩,其實我好易喊,係喊包,不過大家都覺得我好兇狠。」仲自嘲驚自己喊到個妝溶左,之後再唱《自欺欺人》期間,阮兆祥女友Crystal遞紙巾畀佢。之後去到Encore,因為佢見到有歌迷用手機電筒整星海,睇到學而好感動,之後佢又開始喊,仲話:「好衰㗎你哋係要開大燈畀我睇!」

攝影:陳俊強 趙學而今晚喺九展開騷,喺唱完《你是你本身的傳奇》之後爆喊。
Encore時候再喊多次。

來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!