掃呢頁CODE去手機

2016年11月24日 星期四

入行8年終於上位 龔嘉欣想攞最佳女配 __,嘉欣,李嘉欣,龔嘉欣,鍾嘉欣,

龔嘉欣拍咗咁多套劇,今次終於上位獲網民激讚!無綫劇《幕後玩家》昨晚播出小三劉佩玥大鬧靈堂戲份,飾演黃宗澤老婆嘅龔嘉欣就勁慘,而網民亦洗版力撐龔嘉欣,仲大讚嘉欣演技大躍進!對於網民激讚,龔嘉欣梗係SoHappy,佢笑言:「真係好開心,冇諗過大家反應咁好,亦都收到好多公司同事sendmessage鼓勵我,轉載新聞畀我睇,網上面各個平台嘅留言我都有睇到,真係一個好大嘅鼓勵,多謝大家,以後要更加畀心機,要 ...


龔嘉欣拍咗咁多套劇,今次終於上位獲網民激讚!

無綫劇《幕後玩家》昨晚播出小三劉佩玥大鬧靈堂戲份,飾演黃宗澤老婆嘅龔嘉欣就勁慘,而網民亦洗版力撐龔嘉欣,仲大讚嘉欣演技大躍進!對於網民激讚,龔嘉欣梗係So Happy,佢笑言:「真係好開心,冇諗過大家反應咁好,亦都收到好多公司同事send message鼓勵我,轉載新聞畀我睇,網上面各個平台嘅留言我都有睇到,真係一個好大嘅鼓勵,多謝大家,以後要更加畀心機,要每一次都有進步。」

龔嘉欣仲話之後個劇仲會愈嚟愈緊張,叫大家繼續追,佢話:「希望大家繼續留意我哋個劇,愈來愈緊張!」

對於黃宗澤(Bosco)話睇好佢攞最佳女配角,龔嘉欣繼續謙虛,佢笑言:「多謝呢個劇每一個好拍擋嘅讚賞,大家都喺group chat報咗名食飯,唔止請Bosco一個,個個都會請,如果可以憑呢個角色拎到女配角獎當然係bonus,入咗行8年,都想有一個肯定,就快27歲,希望可以係一份最有意義嘅生日禮物。」

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!