掃呢頁CODE去手機

2016年11月24日 星期四

孫耀威:孖陳美詩預演婚禮 孫耀威嘆踏上不歸路 __,孫耀威,陳美詩,

喂呀!快啲結婚啦!藝人孫耀威(Eric)開設的高級男士禮服訂製專門店舉行開幕典禮,女友陳美詩(Macy)身穿DeepV裙現身、大晒玉背撐場,非常搶眼!Eric獲多位圈中好友到場支持,傳媒及途人逼滿其新店地舖門口,場面十足兩人婚禮一樣墟冚!狂讚李克勤Macy與Eric受訪時,談到今日似足他們大喜日子,Eric笑說:「之前諗邀請名單已經好頭痕,好似真係搞婚禮咁,個個都想叫,但呢度又細,驚招呼唔到朋友。 ...


喂呀!快啲結婚藝人孫耀威(Eric)開設的高級男士禮服訂製專門店舉行開幕典禮,女友陳美詩(Macy)身穿DeepV裙現身、大晒玉背撐場,非常搶眼!Eric獲多位圈中好友到場支持,傳媒及途人逼滿其新店地舖門口,場面十足兩人婚禮一樣墟冚!狂讚李克勤Macy與Eric受訪時,談到今日似足他們大喜日子,Eric笑說:「之前諗邀請名單已經好頭痕,好似真係搞婚禮咁,個個都想叫,但呢度又細,驚招呼唔到朋友。 ...




其他影片:>>






喂呀!快啲結婚

藝人孫耀威(Eric)開設的高級男士禮服訂製專門店舉行開幕典禮,女友陳美詩(Macy)身穿Deep V裙現身、大晒玉背撐場,非常搶眼!Eric獲多位圈中好友到場支持,傳媒及途人逼滿其新店地舖門口,場面十足兩人婚禮一樣墟冚!

狂讚李克勤

Macy與Eric受訪時,談到今日似足他們大喜日子,Eric笑說:「之前諗邀請名單已經好頭痕,好似真係搞婚禮咁,個個都想叫,但呢度又細,驚招呼唔到朋友。」他又特別多謝好友李克勤謂:「第一個覆我嘅係佢,佢話『兄弟你話點就點』,同埋由我第一間唱片公司到環球,我都跟住佢,我諗我下一間都應該去英皇!講笑咋。」他更大讚克勤在公在私都是值得學習的榜樣。

怨Macy太性感?

問到投資了多少?Eric指沒有計算過,並謂單是樓上的舖位便花了近四百多萬港元,他說:「之後見到下面啲舖好靚,就租埋,係不歸路嚟,每日燒緊錢,但最開心係過去兩星期我哋試營運,日日有唔錯嘅生意,今個月已經唔使蝕,呢個係我有史以嚟最成功嘅生意。」他更多謝Macy支持謂:「冇佢就做唔到㗎喇!」提到Macy的衣着,Eric笑說:「佢平時同我食飯都冇咁性感!」

proud to be香港品牌

對於新店與曾志偉代言及蘇志威開設的西裝舖位於同一條街,Eric表示希望將這條街打造成香港的fashion street:「希望一齊做好啲,將香港服裝品牌推出香港,香港品牌本身已經係國際品牌,我哋好proud to be香港品牌。」

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!