掃呢頁CODE去手機

2016年11月14日 星期一

關心妍唔敢諗追B:依家都老啦! __,關心妍,

關心妍唔敢諗追B,話湊好心心已經好好!歌手關心妍(Jade)今日與老公楊長智為愛女楊榮心(Jovia)舉行百日宴,一家三口見傳媒時Jovia乖乖未有喊,不過就周身郁,之後楊長智抱B女返去休息,Jade獨自受訪說:「好緊張,因為自己結婚都冇喺香港搞,所以今日搞兩場慶祝,又驚BB喊又驚佢瞓覺,好彩佢都好冷靜好乖。」古巨基幫手做設計百日宴場布置以粉色為主,中間有巨型吹氣熊仔,原來是古巨基設計,關心妍說: ...


關心妍唔敢諗追B,話湊好心心已經好好!

歌手關心妍(Jade)今日與老公楊長智為愛女楊榮心(Jovia)舉行百日宴,一家三口見傳媒時Jovia乖乖未有喊,不過就周身郁,之後楊長智抱B女返去休息,Jade獨自受訪說:「好緊張,因為自己結婚都冇喺香港搞,所以今日搞兩場慶祝,又驚BB喊又驚佢瞓覺,好彩佢都好冷靜好乖。」

古巨基幫手做設計

百日宴場布置以粉色為主,中間有巨型吹氣熊仔,原來是古巨基設計,關心妍說:「多謝基仔,因為佢畀咗好多心機去諗構思,呢隻bear bear特別訂造,囡囡叫做榮心,所以以心心做主題,真係要衷心多謝佢,同埋基仔又幫手設計咗朱古力做回禮禮物,既簡單又難忘,心心見到(指巨型bear bear)擘到對眼好大,我哋自己好鍾意!(用咗幾多錢?)我自己唔知,因為唔係我負責製作,係我老公,我主力湊BB,唔知幾多,本身係諗住好簡單,但一生人一次,等咗咁耐,同埋七年前我結婚,唔係香港搞,連呢個場地都係夾硬搶番嚟,因為年尾好多人搞婚宴,都好倉猝,因為半年前開始籌備,搵場地搵咗好耐,啲人話其實一年前就要預訂。」

囡囡依家13磅重

關心妍的百日宴分中午自助餐宴請親友,下午就酒會形式招待雙方好友,她說:「中午有12圍,cocktail有好幾百人,所以好着重(影)相位,個布置要畀到like感覺。」Jade都特別為囡囡挑選了一條心心裙,她說:「條裙3個月已經買咗,條裙係6個月大着,但佢長得好快,本身係好長嘅裙,但依家好似變咗短裙!(BB依家幾重?)13磅幾。(有冇諗住快啲追多過?)(榮心)追咗7年先追到。(今次可能好快?)係咪架,我唔敢,一諗起追呢個過程,你哋同我一齊追咗咁耐,我驚一start呢件事唔知追幾耐,我冇咗有呢個打算,不過順其自然嚟就梗係好啦,但一有又係嗰啲好緊張,又驚等太耐,依家都老,所以再等多7年唔知有冇得生,所以依家好感恩,湊好呢個已經好好。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!