掃呢頁CODE去手機

2016年11月14日 星期一

麥明詩冇行!何浩文公開空姐女友 __,何浩文,麥明詩,

何浩文今日新店開張,又公開戀情,雙喜臨門呀!藝人何浩文(Dominic)於北角開設手握飯糰店,他請來好友伍允龍及黃浩然等撐場支持。而Dominic於受訪時被問到會否請來緋聞女友如麥明詩等到場分享開業成果?他即公開戀情,直認與空姐新歡唐紫瓊(Candy)拍拖,更與對方大方搭肩合照,確認其正印女友之位!Dominic說:「我女朋友今日都有嚟幫手。(你之前同佢去完旅行就確認戀情?)我哋開始咗兩個星期左右 ...


何浩文今日新店開張,又公開戀情,雙喜臨門呀!

藝人何浩文(Dominic)於北角開設手握飯糰店,他請來好友伍允龍及黃浩然等撐場支持。而Dominic於受訪時被問到會否請來緋聞女友如麥明詩等到場分享開業成果?他即公開戀情,直認與空姐新歡唐紫瓊(Candy)拍拖,更與對方大方搭肩合照,確認其正印女友之位!Dominic說:「我女朋友今日都有嚟幫手。(你之前同佢去完旅行就確認戀情?)我哋開始咗兩個星期左右。(對方係圈外人,可有壓力?)所以佢剛才匿埋店入面,我會保護佢。」

伍允龍握手恭賀有拖拍

身旁的伍允龍聞言即與Dominic握手恭賀對方拍拖,卻被Dominic擺緋聞上枱。Dominic被問到會否幫伍允龍追求劉佩玥(Moon)?他說:「我識Moon,但冇佢電話,咁要靠伍允龍幫我請佢過嚟食嘢!」伍允龍對此笑言冇問題。

通頂工作爆喊

Dominic提到今次與友人合資開食店,自己更投資逾七位數,他稱為了準備開業,曾試過通宵工作一星期及爆喊:「尋晚執完間舖都有喊。(最辛苦係咩?)試過通頂一星期,係架車瞓一個鐘後又起身工作。」

伍允龍唔識做生意

而伍允龍就被問到有否打算入股?他笑稱唔識做生意:「我未試過投資,佢講business plan講到似希臘文,我都唔知佢講咩。我爸爸係功夫師傅同會計,錢財上我交晒畀佢處理。」

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!