網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年11月22日 星期二

女神男神:【咪嘥料】咁靚嘅足球妹都忍心要佢去死? __,女神,

21歲嘅妮高雷妮爾(NicoleRegnier)唔只係哥倫比亞女足國腳前鋒,仲被公認為世界至索嘅足球妹。踢過華歷簡奴、馬體會女隊嘅妮高,早排由西班牙返咗去哥倫比亞,加盟家鄉卡利市嘅美洲隊。本來妮高重返家鄉根本冇乜特別,但原來佢自細就係美洲隊嘅同城死敵卡利競技嘅球迷,佢「叛變」令卡利競技班Fans心碎,一啲極端球迷竟然對佢發出死亡威脅。妮高表示:「部份球迷不斷喺社交網上羞辱我,當我刪除以往同卡利競技 ...




其他影片:>>






21歲嘅妮高雷妮爾(Nicole Regnier)唔只係哥倫比亞女足國腳前鋒,仲被公認為世界至索嘅足球妹。踢過華歷簡奴、馬體會女隊嘅妮高,早排由西班牙返咗去哥倫比亞,加盟家鄉卡利市嘅美洲隊。

本來妮高重返家鄉根本冇乜特別,但原來佢自細就係美洲隊嘅同城死敵卡利競技嘅球迷,佢「叛變」令卡利競技班Fans心碎,一啲極端球迷竟然對佢發出死亡威脅。妮高表示:「部份球迷不斷喺社交網上羞辱我,當我刪除以往同卡利競技嘅相片,就有人對我作出死亡恐嚇,我喺西班牙從未遘過咁嘅事!」

老實講,卡利競技又冇女子足球隊,根本冇班可落,唔通叫妮高食西北風咩?卡利競技都發表聲明,呼籲球迷尊重職業球員嘅選擇。

東網體育同你追實體壇每個精彩時刻!

http://bit.ly/2ecTF2A 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!