掃呢頁CODE去手機

2016年11月8日 星期二

楊冪:【有洋蔥】通話曝光!小糯米奇招冧楊冪 __,楊冪,劉愷威,小糯米,

成條片好有愛呀!由於內地藝人楊冪跟香港藝人劉愷威各有各忙,二人誕下女兒小糯米後,更數度傳出二人感情有變,期間又傳楊冪與老爺劉丹關係不佳等傳聞。劉丹接電話好開心不過其實傳聞嘅嘢,好多都得個講字!近日楊冪喺內地綜藝節目《真正男子漢》入面,打電話畀老爺劉丹同女兒小糯米。片段所見,劉丹接到楊冪電話時非常歡喜,而小糯米對媽咪亦盡情撒嬌及大叫「我愛你」,足證他們一家人關係甚好!撒嬌嗌唔好電話接通後,楊冪先是一 ...




其他影片:>>






成條片好有愛呀!

由於內地藝人楊冪跟香港藝人劉愷威各有各忙,二人誕下女兒小糯米後,更數度傳出二人感情有變,期間又傳楊冪與老爺劉丹關係不佳等傳聞。

劉丹接電話好開心

不過其實傳聞嘅嘢,好多都得個講字!近日楊冪喺內地綜藝節目《真正男子漢》入面,打電話畀老爺劉丹同女兒小糯米。片段所見,劉丹接到楊冪電話時非常歡喜,而小糯米對媽咪亦盡情撒嬌及大叫「我愛你」,足證他們一家人關係甚好!

撒嬌嗌唔好

電話接通後,楊冪先是一句:「爸爸你好」,劉丹即開心表示:「聽得很清楚」,之後楊冪再以「我是小冪」作自我介紹,並表示:「小糯米睡了沒有,你們過得好不好?」未幾,電話另一邊即傳來小糯米活潑嘅聲音,並大叫:「媽咪!」。楊冪此時即一臉慈愛地問小糯米過得好不好,豈料小糯米竟大叫:「NO!NO!」,之後又大叫「奶奶」,十分搞笑。

出「奇」不意說愛你

之後,劉丹指小糯米其實在讀書,楊冪即識做地準備收線,並表示想跟小糯米說晚安。劉丹聞言即開心地哈哈大笑,並着小糯米向媽咪道別,小糯米接過電話後,竟出其不意地說了一句:「媽媽,I Love YOU」。而劉丹太太亦幫忙叫小糯米向媽咪道別,小糯米亦聽話乖乖地說再見。此時,楊冪流露出不捨眼神,但仍忍擠笑意跟女兒及老爺道別,場面十分感人!

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!