掃呢頁CODE去手機

2016年11月8日 星期二

是非多到暈》梁嘉琪向經理人狂呻 __,嘉琪,梁嘉琪,

是非多到暈》梁嘉琪向經理人狂呻《學是學非》呢班「是非精」屢傳不和,特別係梁嘉琪、湯洛雯、張秀文,而梁嘉琪仲好似被另外兩個夾攻添,唔怪得就連行去巴士站呢段咁短嘅路,梁嘉琪都要捉實經理人訴苦兼取經啦!早前電視城為節目進行錄邀時,請嚟唔少嘉賓助陣,其中黃心穎、梁嘉琪、麥美恩就代表一眾「是非精」現身。由於節目錄影需要用到雙氧水做實驗,一個唔小心真係隨時毀容架,難怪今次淨係派黃心穎、梁嘉琪、麥美恩啦,驚呢個 ...






  • 其他影片:>>






  • 是非多到暈》梁嘉琪向經理人狂呻
  • 《學是學非》呢班「是非精」屢傳不和,特別係梁嘉琪、湯洛雯、張秀文,而梁嘉琪仲好似被另外兩個夾攻添,唔怪得就連行去巴士站呢段咁短嘅路,梁嘉琪都要捉實經理人訴苦兼取經

    早前電視城為節目進行錄邀時,請嚟唔少嘉賓助陣,其中黃心穎、梁嘉琪、麥美恩就代表一眾「是非精」現身。由於節目錄影需要用到雙氧水做實驗,一個唔小心真係隨時毀容架,難怪今次淨係派黃心穎、梁嘉琪、麥美恩啦,驚呢個不和組合--(梁嘉琪、湯洛雯、張秀文)碰頭唔知會搞出啲咩大頭佛吖嘛!

    不過咪以為派出黃心穎、梁嘉琪、麥美恩3個就無事呀,佢哋一樣喺眾目睽睽之下鬧不和!齋睇相,明明係3人合照,但黃心穎同梁嘉琪攬埋一嚿,麥美恩就自己黐埋去,覺得無癮,之後索性自己擺甫士;之後麥美恩行近少少梁嘉琪啫,黃心穎起晒飛毛腿咁踢走佢,再孤立麥美恩。雖然事後黃心穎笑言全部都係假,但明來暗去玩事非呢家嘢,邊個知啫。

    鍾意就快D Share啦!