掃呢頁CODE去手機

2016年11月4日 星期五

何浩文包麥明詩食一世寸爆林作 __,何浩文,麥明詩,林作,

何浩文包麥明詩食一世寸爆林作
查看相片何浩文講明請麥明詩任食,不過請埋林作就……(設計對白)【東方日報專訊】藝人何浩文日前被拍得在鰂魚涌睇舖位及親力親為搞裝修,事後他大爆豪擲七位數開餐廳,問到會否送折扣給緋聞女友麥明詩?他豪氣表示想請她食一世免費餐,擺明冧爆對方:「佢肯過嚟港島幫襯就入我數!」藝人何浩文(Dominic)事業發展順暢,早前他決定「撈多瓣」開自家食店!日前他被拍得在鰂魚涌睇舖位兼落手落腳搞裝修,只見他步入正進行裝 ...


查看相片
何浩文講明請麥明詩任食,不過請埋林作就……(設計對白)

【東方日報專訊】藝人何浩文日前被拍得在鰂魚涌睇舖位及親力親為搞裝修,事後他大爆豪擲七位數開餐廳,問到會否送折扣給緋聞女友麥明詩?他豪氣表示想請她食一世免費餐,擺明冧爆對方:「佢肯過嚟港島幫襯就入我數!」

藝人何浩文(Dominic)事業發展順暢,早前他決定「撈多瓣」開自家食店!日前他被拍得在鰂魚涌睇舖位兼落手落腳搞裝修,只見他步入正進行裝修的地舖,又向在場工人指指點點。他不斷用手機拍下現場布置,更除下行裝推動手推車,擔擔抬抬忙個不停。而他在舖位「驗貨」一輪後,終於放心離場,出門時更被女粉絲捕獲及要求合照,有求必應的他盡顯親民一面。

從商維生 演戲追夢

其後Dominic發現記者兼接受訪問,問到是否重金打造新店?他說:「我同幾個朋友每人夾七位數開日本餐廳。(對飲食業有信心?)有!人不外乎衣食住行!(想轉型從商?)我想雙線發展,從商係維生,演戲係追夢!」他又稱日後會到舖頭下廚展身手。

十年免費餐閒閒地146萬

問到有否向緋聞女友麥明詩送上餐廳折扣卡?他甜笑稱樂意請她食一世免費餐,擺明冧爆對方:「Close朋友就入我數(佢嚟食就長期免費?)佢住九龍,肯過嚟港島幫襯就入我數!(請佢食一世?)可以咁講。」Dominic許下如此豪氣的承諾,假若麥明詩日日幫襯,每次埋單約四百元,食足十年就總共食到146萬免費餐,認真和味!再問到若麥明詩帶林作來食,會否同樣免費?他搞笑說:「若果一啲有頭有面嘅新朋友,我都會請,但要睇係咪有頭有面先」Dominic努力搵銀,希望將來的另一半可以齋享福「唔使做」!

文:影視組

是日精選


鍾意就快D Share啦!