掃呢頁CODE去手機

2016年11月4日 星期五

着4吋高跟鞋跳鋼管舞 周秀娜嗌周身骨痛 __,周秀娜,

周秀娜話佢今次跳到周身骨痛,拍完之後要請兩日假去按摩鬆一鬆呀!藝人周秀娜、鄧月平及蔡瀚億等為鄭丹瑞執導新片《小男人周記3之吾家有喜》拍攝跳鋼管舞戲份。周秀娜事前特意抽空上堂苦練,拍攝時更不理腳傷舊患,穿上4吋高跟鞋演出,相當落力!請兩日假按摩談到跳鋼管舞,自言自己跳舞似機械人的周秀娜表示有興趣,不過補充謂:「正式演出要着高跟鞋,頭先跪低嘅動作拉到條筋好緊,唔能夠完全坐落去。(抽時間做腳部手術醫舊患 ...




其他影片:>>






周秀娜話佢今次跳到周身骨痛,拍完之後要請兩日假去按摩鬆一鬆呀!

藝人周秀娜、鄧月平及蔡瀚億等為鄭丹瑞執導新片《小男人周記3之吾家有喜》拍攝跳鋼管舞戲份。周秀娜事前特意抽空上堂苦練,拍攝時更不理腳傷舊患,穿上4吋高跟鞋演出,相當落力!

請兩日假按摩

談到跳鋼管舞,自言自己跳舞似機械人的周秀娜表示有興趣,不過補充謂:「正式演出要着高跟鞋,頭先跪低嘅動作拉到條筋好緊,唔能夠完全坐落去。(抽時間做腳部手術醫舊患?)醫生話做手術未必好得番晒。(日後繼續跳?)我屋企樓底冇咁高,放唔到鋼管,大家睇我拍戲就算啦。」她打趣指今次跳到周身骨痛,所以電影完工後要請兩日假按摩。

搵愛女客串藐自己

鄭丹瑞亦被周秀娜演出的誠意所感動,又透露即使連蔡瀚億亦「加入戰團」:「最後出場係佢,佢仲會攬住條柱做埋moonwalk動作𠻹。嚟緊我仲安排咗蝦頭(楊詩敏)色誘張繼聰,有信心佢哋會做得好好笑,賀歲片想大家開心吓。」原來該場鋼管舞戲,鄭丹瑞是想獻給自己有此興趣的孻女:「我仲搵埋佢同家姐一齊客串,扮演貪靚嘅OL,背後仲要藐我,完全係佢哋喺屋企會做嘅嘢。好多年前我拍過套戲,當時太太仲佗住細女、手拖大女客串,近排佢哋睇番覺得好得意,咪搵佢哋一齊拍留個紀念,但老婆死都唔肯再出鏡嘞。」

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!