掃呢頁CODE去手機

2016年11月7日 星期一

超蓮係過去式 小方自爆非常關心Stephy __,Stephy,方力申,小方,何超蓮,超蓮,鄧麗欣,

小方講起Stephy(右)就暢所欲言,但講到超蓮(左)就話係「pasttense」唔使講喎!藝人方力申(小方)以復明大使身份出席護眼活動,並即場驗眼。受訪時,他表示是應眼科醫生的邀請擔任大使,談到有何護眼心得?他笑說:「唔應該睇就唔睇,太鹹嘅嘢就唔好,食得太鹹都唔好啦,同埋唔好成日睇電話。」又指有一位前輩教了他一套護眼操:「合埋眼眼球360度逆時針轉,可以拉緊眼球肌肉,同埋冇咁早老花,有時眼好攰都 ...




其他影片:>>






小方講起Stephy(右)就暢所欲言,但講到超蓮(左)就話係「past tense」唔使講喎!

藝人方力申(小方)以復明大使身份出席護眼活動,並即場驗眼。受訪時,他表示是應眼科醫生的邀請擔任大使,談到有何護眼心得?他笑說:「唔應該睇就唔睇,太鹹嘅嘢就唔好,食得太鹹都唔好啦,同埋唔好成日睇電話。」又指有一位前輩教了他一套護眼操:「合埋眼眼球360度逆時針轉,可以拉緊眼球肌肉,同埋冇咁早老花,有時眼好攰都真係有用。」問到可有教緋聞女友何超蓮這套護眼操?他說:「冇,我今日先第一次同大家講。」

認同Stephy不嬲都襯

提到舊愛鄧麗欣(Stephy)受訪時表示與他沒有聯絡,但希望與他做回朋友,小方說:「我有留意,我不嬲都冇話唔係朋友,冇見冇聯絡啫,但好多嘢在心中,君子之交淡如水。(你主動啲?)留番畀我哋私下四四六六拆掂佢啦,無謂擺上枱講。由3月開始到依家啲新聞都唔係咁開心,無謂到依家再糾纏搵唔搵、friend唔friend,我哋自己會處理,總之由始至於我哋冇話唔係朋友,我仍然非常關心佢嘅嘢,睇佢啲新聞,又會喺公司八吓佢啲嘢。(佢話同你襯?)唔使依家先講,不嬲都襯啦。」

唔講超蓮

再提到超蓮已飛到澳洲工作,他就笑謂對方已「過去澳洲」即是「過去」的事:「佢過咗去即係past tense,即係唔使講啦。(仲有聯絡?)朋友嚟,唔會冇聯絡,我哋去完尼泊爾探訪,之後都有後期工作要做。」

拉埋沙律落水

方力申又指自己太多緋聞女友,大家不能逐一問。當記者表示他與超蓮的緋聞最似真時,小方即笑說:「我同沙律(張沛樂)唔襯咩?我食沙律㗎喎,好健康。」再提到Stephy指他專一,他笑言大家有目共睹:「我行得正企得正,咁多大使你估亂搵㗎咩,防止小三協會或者婦女協會都可以搵我做大使!」

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!