掃呢頁CODE去手機

2016年11月7日 星期一

【又一喜事】葉翠翠親證佗B四個月 __,翠翠,葉翠翠,

葉翠翠話自己佗B情緒麻麻,不過好彩冇嘔。今年35歲前港姐冠軍的葉翠翠,去年七月下嫁圈外建築師男友周曉東後,一直都說不設防希望早日做母親,如今終於造人成功,正式宣布有B四個月!接受《東網》訪問的葉翠翠,坦認佗B四個月,更指雙方家長都是在上星期才得知喜訊!葉翠翠表示佗B後有點不適應,她說:「經常覺得好攰,就算出街行個零鐘已經覺得攰,依家九點幾就要瞓。食唔到嘢,情緒麻麻,好彩冇嘔。」之前在微博表示老公病 ...


葉翠翠話自己佗B情緒麻麻,不過好彩冇嘔。

今年35歲前港姐冠軍的葉翠翠,去年七月下嫁圈外建築師男友周曉東後,一直都說不設防希望早日做母親,如今終於造人成功,正式宣布有B四個月!接受《東網》訪問的葉翠翠,坦認佗B四個月,更指雙方家長都是在上星期才得知喜訊!

葉翠翠表示佗B後有點不適應,她說:「經常覺得好攰,就算出街行個零鐘已經覺得攰,依家九點幾就要瞓。食唔到嘢,情緒麻麻,好彩冇嘔。」之前在微博表示老公病倒的葉翠翠,指初時是自己生病,現在則輪到老公病:「因為我依家唔可以食藥,所以都會食多啲維他命C,要小心身體。」

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!