掃呢頁CODE去手機

2016年11月21日 星期一

鄭嘉穎年尾約滿大台拜拜 台慶頒獎禮一律冇面俾 __,嘉穎,TVB,大台,鄭嘉穎,

鄭嘉穎年尾約滿大台拜拜台慶頒獎禮一律冇面俾鄭嘉穎明明喺香港亦都不去台慶,方丈出面小氣,難道陳凱琳怕大台唔高興,所以幫鄭嘉穎講大話,指他不在港,有要事在身所以未能現身?查實鄭嘉穎同大台年尾就約滿,佢亦都講明唔會同大台續約,諗住出去其他地方闖下。而《迷》這套劇就會成為鄭嘉穎在大台的告別作。既然份約都就嚟完,所以鄭嘉穎索性節目巡禮又好、台慶又好,甚至嚟緊嘅大台頒獎禮都好,鄭嘉穎全部都唔去!難怪台慶當晚, ...






  • 其他影片:>>






  • 鄭嘉穎年尾約滿大台拜拜 台慶頒獎禮一律冇面俾
  • 鄭嘉穎明明喺香港亦都不去台慶,方丈出面小氣,難道陳凱琳怕大台唔高興,所以幫鄭嘉穎講大話,指他不在港,有要事在身所以未能現身?

    查實鄭嘉穎同大台年尾就約滿,佢亦都講明唔會同大台續約,諗住出去其他地方闖下。而《迷》這套劇就會成為鄭嘉穎在大台的告別作。既然份約都就嚟完,所以鄭嘉穎索性節目巡禮又好、台慶又好,甚至嚟緊嘅大台頒獎禮都好,鄭嘉穎全部都唔去! 難怪台慶當晚,他寧願去大坑找朋友食飯也不出席。不過,陳凱琳就指男友不再港,《壹》仔就比較好奇想知陳凱琳又知唔知鄭嘉穎在香港呢?

    鍾意就快D Share啦!