掃呢頁CODE去手機

2016年12月2日 星期五

【澄清冇大肚】岑麗香12月中溫哥華行禮 __,岑麗香,

嗚嗚~香香要嫁人了!宅男女神岑麗香在網上宣布將男友強強升呢未婚夫,香香接受東網電話訪問時,語氣難掩興奮之情,她表示將於12月中在溫哥華舉行婚禮,以簡單為主,會邀請親朋好友出席,而圈中一班好姊妹正努力為香香度期中。今年2月已訂婚香香表示公布婚訊後心情緊張又興奮,透露今年2月獲男友正式求婚,其後訂婚:「依家要籌備嘅嘢好多,之前通知咗公司,公司都知。(幾時認定強強係Mr.Right?)拍拖一年後已認定, ...


嗚嗚~香香要嫁人了!

宅男女神岑麗香在網上宣布將男友強強升呢未婚夫,香香接受東網電話訪問時,語氣難掩興奮之情,她表示將於12月中在溫哥華舉行婚禮,以簡單為主,會邀請親朋好友出席,而圈中一班好姊妹正努力為香香度期中。

今年2月已訂婚

香香表示公布婚訊後心情緊張又興奮,透露今年2月獲男友正式求婚,其後訂婚:「依家要籌備嘅嘢好多,之前通知咗公司,公司都知。(幾時認定強強係Mr.Right?)拍拖一年後已認定,公布咗(婚訊)都輕鬆晒,唔使再守秘密。之前都有訂婚戒指,出街唔戴得,瞓醒要除,有朋友嚟又要除,好似好偷偷摸摸咁,依家就舒服晒!因為有啲不實報道,有啲仲話我大肚𠻹!要澄清唔係有BB,我唔急住生BB,之前拍拖都係遠距離,希望婚後可以二人世界先,可能先養隻狗仔。(婚後會否息影?)唔會,一定要做嘢,我太鍾意呢份工,另一半都好支持。(你同強強成日要分隔兩地?)討論緊,可能有啲安排。」

開腔暢談求婚過程

講到未婚夫強強,香香對他讚不絕口。問到對方為何可以打動到她?香香說:「之前我一直同神講想遇到Mr.Right,遇到佢之後就感覺到係佢,唔使再選擇。(求婚過程係點樣?)浪漫得嚟好簡單,當時我都好快Say Yes!我自己鍾意簡單,係喺一個教堂,對方父母有在場見證。(強強有咩優點?)孝順父母,好錫屋企人同我,覺得咁錫家人嘅人將來都會好錫老婆。」

婚後繼續工作

講到工作方面,她透露之前參演的劇集《老表,畢業喇!》只是客串性質,有關她的戲分亦已拍攝完畢,而婚後她將會返港出席倒數活動。

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!