掃呢頁CODE去手機

2016年12月2日 星期五

露股裸跑豁出去!李逸朗新戲破300萬點擊 __,李逸朗,

嘩!李逸朗都好搏喎!藝人楊思琦、李逸朗主演的網絡電影《神探茄哩啡》現已播放,而且外界反應亦相當不俗。有份擔綱演出的楊思琦坦言知道電影首播後反應很好,首24小時已過150萬點擊,現時已過300萬點擊,成績相當滿意。思琦謂:「今次係全香港班底製作,身兼導演、演員嘅李逸朗都好滿意,話遲啲約埋大家一齊開心搞慶功。」思琦又表示此片是一部搞笑的懸疑片,會穿越時空。片中她的造型搞笑,更有口吃習慣,她笑言:「都好 ...




其他影片:>>






嘩!李逸朗都好搏喎!

藝人楊思琦、李逸朗主演的網絡電影《神探茄哩啡》現已播放,而且外界反應亦相當不俗。有份擔綱演出的楊思琦坦言知道電影首播後反應很好,首24小時已過150萬點擊,現時已過300萬點擊,成績相當滿意。思琦謂:「今次係全香港班底製作,身兼導演、演員嘅李逸朗都好滿意,話遲啲約埋大家一齊開心搞慶功。」思琦又表示此片是一部搞笑的懸疑片,會穿越時空。片中她的造型搞笑,更有口吃習慣,她笑言:「都好搞笑,劇中我有口吃,之後其他演員講嘢都學晒我個tone!」

首執導遇重大難關

而自導自演的李逸朗(Don)接受電話訪問時直言非常驚喜:「因為要收費先睇到,呢個反應已經好滿足,冇諗之後點擊率會去到邊,特別多謝一班台前幕後,套戲只係拍咗八日,樣樣都急趕!大家日日陪我OT,呢次係我第一次做導演,學到好多嘢!」講到最難忘的事,Don表示是拍攝前四日,屋主才拒絕借屋拍攝,大家都大為慌張,Don即建議搭建廠景,最終黃天不負有心人完成拍攝:「為咗改做廠景特登要改劇本,最終克服咗難題,好多謝一班手足!」

揚言下部新片要「挖內臟」

Don又點名多謝資深電影人、監製王炳雄助他完成處女作:「可以話係我恩師,我演出嘅時間,佢幫我處理晒所有事。另外就係女主角思琦,佢嗰排要出埠登台,但知我第一次執導,都騰咗兩、三日檔期畀我。」講到《神》片Don有裸跑露股戲,問下一部作品會否更激?他笑說:「咁要挖埋內臟喎!哈哈!咁講剛剛自導自演完成第二部作品,拍攝技術上一定比《神》更好。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!