掃呢頁CODE去手機

2016年12月2日 星期五

【與繼母感情深】生母舉殯 姜麗文兄妹皆缺席:我哋有送花牌 __,姜麗文,

姜麗文今日喺中環為一個飲食apps做代言人宣傳,無懼天寒地凍下露出小蠻腰。姜麗文早前分別同哥哥姜文杰及繼母到上海探爸爸秦沛班,之後就同爸爸到台灣出席金馬獎。至於生母梁盛子(即秦沛前妻)9月喺加拿大病逝(新聞連結:http://bit.ly/2gBT6i3),兩兄妹都未有出現喪禮,姜麗文話:「嗰時我製作緊歌曲,要工作先,而嗰段時間亦尊重嗰邊family,冇乜出post上網,我哋有送上花牌。」姜麗文直 ...


姜麗文今日喺中環為一個飲食apps做代言人宣傳,無懼天寒地凍下露出小蠻腰。姜麗文早前分別同哥哥姜文杰及繼母到上海探爸爸秦沛班,之後就同爸爸到台灣出席金馬獎。至於生母梁盛子(即秦沛前妻)9月喺加拿大病逝(新聞連結: http://bit.ly/2gBT6i3 ),兩兄妹都未有出現喪禮,姜麗文話:「嗰時我製作緊歌曲,要工作先,而嗰段時間亦尊重嗰邊family,冇乜出post上網,我哋有送上花牌。」姜麗文直認同生母感情生疏,一歲後已冇見面,但面對親生母道離世時,佢話有種從未感受過嘅感覺,另一方面好幸運有個好錫佢嘅繼母。近年姜麗文主力喺韓國發展,遇見唔少韓國型男,佢高呼:「三年冇拍拖,我都好想拍拖,特別係就到節日,但仲未遇到,對上分手前係好耐冇單身過,o依家學識獨立。」姜麗文承認o依家有韓國圈中男追求,不過佢就拒絕咗:「有date過,但最終冇發展,唔想異地戀,亦唔想搵返同行拍拖,我都30歲,唔想拍拖係一個秘密地下情,想公開。」

一歲就同生母分開,生母病逝佢話係一種從未感受過嘅感覺。 梁盈子今年9月喺加拿大病逝。(資料圖片)

來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!