網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年12月4日 星期日

最大受害人?陳昭昭開記招否認搶人老公 __,陳昭昭,

陳昭昭今日開記招,回應被指搶人老公一事。現年41歲藝人陳昭昭今日於佐敦召開記者會,回應日前被指搶人老公一事。昭昭首先指相關報道失實,又言自己才是最大受害人:「我陳昭昭冇搶人老公,現在,將來都冇。我喺雜誌報道搵到20項失實陳述,我保留追究佢誹謗嘅權利。」男友喺阿媽神枱前發誓談到其39歲男友李先生是否瞞婚及育有一女?昭昭指對方一直自稱單身及冇承認過結婚:「我日日都接觸佢家人、佢家人同朋友都話佢冇結婚, ...


陳昭昭今日開記招,回應被指搶人老公一事。

現年41歲藝人陳昭昭今日於佐敦召開記者會,回應日前被指搶人老公一事。昭昭首先指相關報道失實,又言自己才是最大受害人:「我陳昭昭冇搶人老公,現在,將來都冇。我喺雜誌報道搵到20項失實陳述,我保留追究佢誹謗嘅權利。」

男友喺阿媽神枱前發誓

談到其39歲男友李先生是否瞞婚及育有一女?昭昭指對方一直自稱單身及冇承認過結婚:「我日日都接觸佢家人、佢家人同朋友都話佢冇結婚,全地球冇聽過佢結過婚!(佢有冇小朋友?)佢喺佢阿媽神枱前,發誓冇小朋友同冇做對唔住我嘅事。」

冇錢銀來往

她又否認其男友不惜借錢去出動銀彈政策討好自己:「冇呢件事,唔好講我咁貪錢。係嘅我都唔會搵個破產嘅供養我,我哋冇錢銀來往,只係一對向住結婚方向嘅正常情侶。」

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!