網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年12月4日 星期日

李佳芯OL出巡 伯伯「亂入」睇戲 __,李佳芯,

李佳芯OL出巡 伯伯「亂入」睇戲
查看相片踩高踭的李佳芯在斜路行來行去,睇見都攰!【東方日報專訊】無綫上位女神李佳芯(Ali)昨午在中環街頭拍攝新劇《踩過界》,飾演辦公室女郎的她,腳踏4吋高踭鞋在斜路不停來回穿梭,每當不用埋位,她便貪靚地站在角落,取出隨身準備好的粉盒及唇膏扮靚靚。埋身慢慢睇向來好身材的她昨日造型密實,僅稍稍露出一雙索腿,但已足以引來大批途人圍觀,不少路過的行人都企定定張望,未幾已將整個拍攝現場擠到水洩不通。期間, ...


查看相片
踩高踭的李佳芯在斜路行來行去,睇見都攰!

【東方日報專訊】無綫上位女神李佳芯(Ali)昨午在中環街頭拍攝新劇《踩過界》,飾演辦公室女郎的她,腳踏4吋高踭鞋在斜路不停來回穿梭,每當不用埋位,她便貪靚地站在角落,取出隨身準備好的粉盒及唇膏扮靚靚。

埋身慢慢睇

向來好身材的她昨日造型密實,僅稍稍露出一雙索腿,但已足以引來大批途人圍觀,不少路過的行人都企定定張望,未幾已將整個拍攝現場擠到水洩不通。期間,一名好奇的老伯伯為睇熱鬧愈行愈近,最終更「亂入」入埋鏡頭,企在Ali身邊細看,整個拍攝隊伍只好即時停機。

雖然拍攝工作受阻,Ali仍相當好耐性,有禮地向伯伯解釋正在拍戲,身邊的工作人員亦上前扶伯伯行開少少,讓大隊得以繼續開工。佳芯BB對老人家如此有禮貌,認真抵讚!

文、攝:追蹤組


鍾意就快D Share啦!